Nurodoma, jog autobusai turi būti pagaminti ne anksčiau nei 2021 metais, tai turi vieno gamintojo ir vieno modelio žemagrindžiai autobusai.
Tiekėjas turės įsipareigoti dvejus metus arba kol autobusai nuvažiuos 200 tūkst. kilometrų, defektų ir gedimų šalinimą bei privalomojo techninio aptarnavimo paslaugas atlikti savo sąskaita.
Praėjusiais metais elektrinius autobusus pirko Tauragė, Alytus, Druskininkai, Jonava, juos taip pat turi Vilnius, Klaipėda.
Siekiant, kad šalyje važinėtų kuo daugiau netaršių autobusų, iki 2026 metų iš Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano lėšų planuojama skirti 69 mln. eurų netaršiems autobusams įsigyti ir 6 mln. eurų jų įkrovimo infrastruktūrai.
Skaičiuojama, kad taip Lietuvos autobusų parką papildytų 230 naujų elektra varomų autobusų. Ši finansinė paskata bus suteikta nedidelėms savivaldybėms, kurios neturi parengusios ir įgyvendinusios darnaus judumo planų.
Didelėms savivaldybėms, turinčioms patvirtintus ES fondų finansuotus darnaus judumo mieste planus ir siekiančioms atnaujinti savo autobusų parkus, ketinama skirti apie 160 mln. eurų 2021–2027 metų laikotarpio ES lėšų. Numatoma, kad tai leis šioms savivaldybėms įsigyti apie 630 netaršių viešojo transporto priemonių.