15 diena važiuoja! Metinė prenumerata vos 7,99 Eur+DOVANA
Išbandyti

Už stovėjimą sumokėjęs vilnietis gavo per mažai grąžos, operatoriaus paaiškinimas pribloškė

Už valandą, kurią jo automobilis praleido stovėjimo aikštelėje, sumokėjęs didesnę, nei reikia, sumą ir grąžos tikėjęsis vairuotojas nustėro: parkomatas atidavė mažiau, nei turėjo, o susisiekus su įmonės, valdančios stovėjimo aikštelių tinklą, atstovais paaiškėjo, kad jeigu grąža mažesnė nei 1 euras, ji ir neturi būti išmokėta.
Unipark
Unipark / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

15min skaitytojas Žilvinas, kreipęsis į redakciją, pasakojo, kad pasistatė automobilį prie Vilniaus oro uosto esančioje, bendrovės „Uniparkׅ“ valdomoje, stovėjimo aikštelėje. Valanda stovėjimo čia kainuoja 2,5 euro. Sugrįžęs po valandos, jis norėjo susimokėti už išstovėtą laiką.

Susidaro apvali suma

„Pasižiūrėjau, kad parkomatas priima banknotus, man reikėjo mokėti 2,5 euro, aš į parkomatą įdėjau 5 eurų banknotą ir gavau 2 eurus grąžos, 50 euro centų nebe“, – pasakojo 15min skaitytojas.

Irmanto Gelūno / 15min nuotr./Unipark
Irmanto Gelūno / 15min nuotr./Unipark

Dėl šio akibrokšto jis paskambino nurodytu klientų aptarnavimo numeriu, o atsiliepusi operatorė paaiškino, kad viskas taip ir turėjo būti – jei grąža mažesnė nei 1 euras, ji neišmokama. Tai pribloškė Žilviną, mat, skaičiavo jis, jei tokių atvejų kaip jo, kai mokama ne lygi suma, o kitokia, yra daugiau, iš klientams neatiduodamos grąžos susidaro pakankamai apvali suma.

Tiesa, skaitytojas pasakojo dėl šio akibrokšto parašęs pretenziją stovėjimo aikštelę administruojančiai bendrovei ir sulaukęs atsakymo, kad telefonu atsiliepusi operatorė buvo neteisi – grąža išmokama visais atvejais. Vyro buvo paprašyta pateikti savo banko sąskaitos numerį ir permoka jam būtų grąžinta.

Techninis gedimas, o ne politika

Karolina Slatkevičiūtė, „Unipark“ rinkodaros specialistė, pabrėžė, kad 15min skaitytojo užfiksuotas atvejis – sistemos sutrikimas, o ne bendrovės politika neatiduoti grąžos, jei ši mažesnė nei 1 euras.

„Kasa turi atiduoti visuomet visą sumą, kuri priklauso. Greičiausiai tai buvo techninis nesklandumas ar kokia kita situacija, sunku pasakyti dabar, kas nutiko“, – komentavo K.Slatkevičiūtė.

Pasak jos, kai kuriais atvejais kasos užstrigimas yra įmanomas tuomet, kai mokama netinkamo nominalo monetomis ar banknotais.

„Tokiais atvejais dažniausiai parkomatas užstringa ir daugiau niekas nebegali nieko įdėti“, – komentavo specialistė.

Visgi tokie atvejai, su kokiu susidūrė 15min skaitytojais, vienetiniai. Jiems iškilus „Unipark“ technikai patikrina, dėl kieno kaltės sistema užstrigo, ir, jei gedimas įvyko dėl bendrovės kaltės, permokėta pinigų suma kompensuojama.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais