Kaip 15min sakė ledo kelio prižiūrėtojas Raivo Oiglas, važiuoti 3,9 km ilgio trasa per Hapsalu įlanką tapo nesaugu atšilus orams. Be to, pasisukus vėjui iš pietų, į įlanką pradėjo plūsti vanduo iš atviros jūros ir veržtis per ledo plyšius.
PLAČIAU APIE LEDO KELIĄ SKAITYKITE ČIA.
Specialisto teigimu, nors ir buvo spustelėjęs daugiau nei 20 laipsnių šaltis, ledo sluoksnis tik 3 cm viršijo minimalią saugią normą (24 cm). Taip nutiko todėl, kad gausiai snigo, todėl ledą nuo šalčio „saugojo paklodė“. Jei lietus nuplautų sniegą ir vėl gerai pašaltų, ledo kelias toliau galėtų funkcionuoti. O kol kas uždaryti visi atitvarai, žymintys įvažiavimą ant ledo.
Paklūsta ne visi
Estijos kelių administracija nuolat perspėja, kad važiuoti ant jūros ledo galima tik saugiose vietose, pažymėtose kelio ženklais. Kitaip tariant, tik oficialiais ledo keliais (jų iš viso yra 7). Tačiau kai kurie vairuotojai nepaiso draudimų ir nusprendžia patys patikrinti ledo storį ir tvirtumą.
Taip nutiko ir 24 metų „VW Touareg“ vairuotojui, išvažiavusiam ant įlankos ledo ties Rohukiula (vakarų Estijos pakrantė). Laimei, nukentėjo tik automobilis, o vairuotojas liko sveikas.