„Keliai kasmet dėvisi ir juos nuolat reikia prižiūrėti. Remonto darbai turėtų vykti ne rečiau nei kas 20 metų, o Lietuvoje tarpremontinis periodas trunka 30-40 metų“, – sako Automobilių kelių direkcijos direktoriaus pavaduotojas Dainius Miškinis.
Seimo Ekonomikos komiteto pirmininko pavaduotojo Artūro Skardžiaus teigimu, Lietuvoje yra tūkstančiai kilometrų, kuriuos vėluojama renovuoti. Tai veikia Lietuvos, kaip tranzitinės valstybės, įvaizdį.
Jam pritaria ir VGTU Kelių katedros vedėjas doc. dr. Virgaudas Puodžiukas. „Prieš 10–15 metų mes kritikuodavom Lenkijos kelius, ir apibūdindavom juos kaip apleistus ir avaringus. Dabar yra priešingai: lenkai važiuoja į Lietuvą, bijodami apleistų kelių“, – sako jis.
Plačiau – LRT TELEVIZIJOS laidoje „Keliai. Mašinos. Žmonės“.