15min atliko eksperimentą, per kurį žurnalistai apsilankė populiariose prekybos centrų ir poliklinikų aikštelėse.
Pirmiausiai pasukome į Šeškinės polikliniką, nes iš jos lankytojų gavome rimčiausių signalų. Poliklinikos pacientai teigė, kad, įvažiavus į aikštelę, automobilio judėjimą apsunkina ne tik susikaupęs sniegas, bet ir po juo esantis ledas.
Nieko nuostabaus, nes ieškant tinkamos vietos automobiliui, vairuotojams tenka įveikti nedidelę įkalnę. Be to, norint patekti į dalį parkavimo vietų, reikia užlipti ant nedidelio paaukštinimo.
Klimpsta net ir visais ratais varomi automobiliai
Šeškinės poliklinikos stovėjimo aikštelėje lankęsis 15min žurnalistas Žilvinas Pekarskas pastebėjo, jog tiek tik priekine, tiek tik galine ašimi varomi automobiliai „kasasi“, slysta ir klimpsta sniego sangrūdose. O ledo įkalnėje mažiau patyrę vairuotojai važiuoja skersi, taip keldami pavojų.
Nesklandumų neišvengė ir kai kurie visais ratais varomų automobilių vairuotojai.
Pasiteiravus apie aikštelės priežiūrą, Šeškinės poliklinikos direktorė Daiva Kanopienė paaiškino, kad poliklinikos teritoriją prižiūri įmonė UAB „Ainava“.
„Į minėtos įmonės funkcijas įeina aikštelių bei pėsčiųjų takų valymas, barstymas smėlio ledo tirpiklio mišiniais. Poliklinikos aikštelės ir pėsčiųjų takai valomi darbo dienomis, iškritus didesniam kritulių kiekiui ir dažniau“, – sakė D.Kanopienė.
Šeškinės poliklinikos administracija taip pat patikslino, jog raštiškų skundų dėl blogai valomos aikštelės iš pacientų nėra gavusi.
Pavasario laukia ne visi
Savo ruožtu 15min komanda nusprendė patikrinti ir kitų Vilniaus miesto poliklinikų prieigas. Kiek geresnę situaciją pavyko užfiksuoti šalia Karoliniškių poliklinikos. Čia matyti, kad sniegas kažkada buvo valytas, todėl itin didelių provėžų nėra, o ir automobiliai, rodos, aikštele judėjo be didesnio vargo.
Geriausia situacija gali džiaugtis Antakalnio poliklinikos stovėjimo aikštelės lankytojai. Šioje vietoje sniego kiekis buvo minimalus, o pati aikštelė buvo pabarstyta.
Iš prekybos centro su kaimynų pagalba
Redakciją pasiekia įdomios istorijos ir iš prekybos centrų aikštelių. Pavyzdžiui šią savaitę į Karoliniškėse esantį „Rimi“ prekybos centrą atvažiavusio vilniečio automobilį BMW po apsipirkimo teko ištempti. Apie įvykį pasakojęs skaitytojas piktinosi, kad tokia aikštelės „priežiūra“ parodo prekybos centro valdytojų nepagarbą pirkėjams.
Prekybos tinklo „Rimi“ atstovai netruko paaiškinti, kad aikštelės valomos reguliariai. Centro atstovai taip pat pirkėjų prašė apie tokius atvejus pranešti ir paties centro atstovams.
„Atsižvelgiant į orų sąlygas prekybos centrų aikštelės yra reguliariai valomos ir barstomos, pravažiavimo keliai taip pat prižiūrimi. Šią paslaugą mums teikia kelios specializuotos įmonės, su kuriomis bendradarbiaujame. Nepaisant to, šių metų žiema išsiskiria gausiu sniegu, ir tai apsunkina aikštelių priežiūrą, tad atsiprašome pirkėjų, jei dėl to jiems kilo nepatogumų.
Visada reaguojame į savo pirkėjų grįžtamąjį ryšį, todėl prašome pranešti apie tokius atvejus mūsų klientų aptarnavimo centrui tel. 8 800 29 000. Kiekvieną situaciją sprendžiame ir siekiame, kad nepatogumų dėl gausaus sniego kiltų kuo mažiau“, – sakė „Rimi“ atstovė Giedrė Buivydienė.
Visų prekybos centrų aikštelių tikrai netikrinome, tačiau užsukę į atsitiktines vietas pastebėjome, kad sniego sankaupos išties yra dažnas vairuotojų galvos skausmas.
Apie problemas 15min rubrikos „Gazas“ žurnalistams galite pranešti gazas@15min.lt.