15min neseniai rašė, kad Skirmantas, apsilankęs „Švaros brolių“ tunelinėje plovykloje Kaune, teigia pastebėjęs įbrėžimus ant savo automobilio. Vis dėlto žala jam nebus atlyginta – bendrovė kliaujasi žalos eksperto vertinimu, kad šiuo atveju ji neturi būti atlyginta, nes įbrėžimai ant automobilio esą atsiradę anksčiau.
Po šio atvejo sureagavo ir į 15min kreipėsi vilnietis Edmundas, sakydamas, kad analogišką situaciją turėjo su „Circle K“ ir „Lietuvos draudimu“. Jis savo automobilį tunelinėje plovykloje nusiplovė kovo 26 d. Vilniuje, Talino g. 2B. Išvažiavęs iš jos vyras esą ant automobilio „Mazda“ variklio gaubto pastebėjo keletą įbrėžimų, tačiau už juos jam taip pat nebus atlyginta, nes žalos ekspertas padarė išvadą, jog jie radosi ne plovykloje.
„Pasityčiojimas iš visų automobilininkų, kurie nukenčia ir patiria nuostolių, o plovyklos išsisuka ir toliau transportą braižo“, – kalbėdamas tiek apie savo, tiek apie kolegos incidentus sakė Edmundas.
15min domėjosi, ar pastaruoju metu padaugėjo skundų dėl plovyklose nubraižytų automobilių ir kodėl klientai, laukę žalos atlyginimo, lieka it musę kandę.