Šie du automobiliai iš esmės tokie patys.
„Opel“ atstovas Europos rinkai teigė, jog kol nebus įsitikinta, kad „Ampera“ ir amerikietiško analogo „Volt“ baterijos yra saugios – automobiliai klientams nebus pristatomi.
„Opel“ jau buvo pradėję tiekti automobilius Vokietijos, Prancūzijos, Šveicarijos, Belgijos ir Olandijos atstovybėms. Didžiojoje Britanijoje „Vauxhall“ atstovybės dar nepradėjo pardavinėti šio hibrido, jis pasirodys rinkoje tik kovo mėnesį. Kaip teigia atstovai, Europoje „Opel Ampera“ tiekimas atstovybėms bus atnaujintas iki šių metų pabaigos.
„Opel Ampera“ ir „Chevrolet Volt“ yra gaminami „General Motors“ gamykloje Detroite. Automobilių techninė pusė analogiška, skiriasi tik kai kurios dizaino detalės. Kitais metais, apie 10 tūkst. „Ampera“ bus skirtos Europos rinkai. Pirmieji „Chevrolet Volt“ modeliai buvo atplukdyti į JAV ambasadą Prancūzijoje. Automobilių saugumo testų metu nepastebėta jokios grėsmė, kuri galėtų sukelti gaisrą.
JAV Nacionalinė greitkelių saugumo administracija (NHTSA) pradėjo tyrimą po to, kai saugumo testo metu buvo sudaužytas „Chevrolet Volt“ ir paliktas stovėjimo aikštelėje. Po savaitės jis užsiliepsnojo savaime.
Nors tyrimas dar vyksta, „Chevrolet“ jau pareiškė, kad elektrinėje „Spark“ modelio versijoje bus naudojamos kitos rūšies baterijos. „Volt“ montuojamos ličio jonų fosfatų baterijos gaminamos Pietų Korėjoje, „LG Chem“ gamykloje.