Iš tiesų, atrodė, kad Vilniaus vadovai jau pamiršo, kad dar 2019 m., pristatydami šalia Edukologijos universiteto pirmą mokamą „Ignitis“ stotelę, viešai pažadėjo iki 2020 m. vasaros Vilniuje ES struktūrinių fondų lėšomis įrengti 5 greito įkrovimo stoteles, kuriose vienu metu galima krauti du elektromobilius.
Tąkart buvo įvardytos ir konkrečios vietos, kuriose kursis toks elektromobilių vairuotojų rojus: Gariūnų g., Molėtų pl., Liepkalnio g., Saulėtekio al. ir Pilaitės pr. Tačiau pradėjo dygti tik mokamos „Ignitis“ stotelės, kuriose įkrova pamažu brango (iš pradžių kWh kainavo tik 0,25–0,35 Eur), o naujų nemokamų vis nesimatė.
Jau tuo metu tai nebeatrodė „kosmosas“, nes pasaulinė žiniasklaida trimitavo apie ateinančias „žaliojo vandenilio“ technologijas, kieto būvio baterijas ir kitus stebuklus, padėsiančius laikytis Žaliojo Europos kurso.
Tačiau, kita vertus, net penkios nemokamos stotelės, kuriose vienu metu gali krautis du elektromobiliai, – tai jau buvo pažangiau, nei tuo metu greitkeliuose veikę Lietuvos automobilių kelių direkcijos įkrovos taškai vienam automobiliui.