Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Verslas kritikuoja Vilniaus norą žmones vežti elektra varomu transportu, siūlo biometaną

Vilnius rengiasi skelbti konkursą keleivių vežimo paslaugoms įsigyti – ieškoma elektrinių ir vandenilinių autobusų, tačiau verslas sako, kad biometanu varomas transportas būtų mažesnė finansinė našta – keleivių vežimo kaštai šiuo kuru varomais autobusais būtų tokie patys kaip dyzeliniais, o į aplinką būtų išmetama 80-90 proc. mažiau anglies dvideginio, penktadienį rašo „Verslo žinios“.
BNS nuotr.
BNS nuotr.

Bendrovės „Scania Lietuva“ vadovas Darius Snieška skaičiuoja, kad kol kas miestui rinktis vien elektra ar vandeniliu varomo transporto neapsimoka, nes, pasak jo, 12 metrų ilgio biometanu varomas autobusas kainuoja apie 300 tūkst. eurų, tokio pat ilgio elektrinis modelis – 450 tūkst. eurų.

Lietuvos atsinaujinančių išteklių energetikos konfederacijos vadovo Martyno Nagevičiaus teigimu, elektra varomiems autobusams reikėtų ir įkrovos infrastruktūros, kuri kainuotų brangiai – naujiems elektriniams autobusams įkrauti reikėtų 300 įkrovos stotelių, o tokiai infrastruktūrai reikėtų apie 45 megavatų bendrosios įkrovos galios. Pasak jo, tai reiškia milžiniškas lėšas naujoms perdavimo ir skirstymo elektros linijoms, pastotėms įrengti.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs