„Mazda“ jums iš karto atsakytų, kad MX-30 nebuvo sukurtas kaip praktiška transporto priemonė. Taip, tai yra krosoveris, tačiau „Mazda“ mano, kad sportiškas charakteris jam yra svarbesnis nei praktiškumas. Būtent todėl kėbulas yra standesnis nei CX-30, o galinės durelės yra mažos ir atidaromos atgal.
Nors apie kainą buvo spekuliuojama jau kurį laiką, „Mazda“ patvirtino – Europoje pirmasis markės elektromobilis kainuos nuo 34 tūkstančių eurų. Tai reiškia, kad MX-30 bus šiek tiek pigesnis už „Hyundai Kona Electric“ su 64 kWh baterija. „Mazda“ paaiškino, kodėl MX-30 turi labai mažą bateriją ir kodėl didesnės niekada negaus.
„Mazda“ bosas Europoje Yasuhiro Aoyama žurnalui „Autocar“ teigė, kad tokiam mažam gamintojui kaip „Mazda“ sunku iš karto elektrifikuoti visą modelių gamą. Taigi, kompanija nusprendė visas pastangas sukoncentruoti į vieną naują elektromobilį – MX-30. Y.Aoyama teigia, kad MX-30 iš pat pradžių buvo kuriamas kaip antrasis šeimos automobilis, todėl 35,5 kWh baterijos jam pakanka.
„Mazda“ teigia, kad per visą automobilio gyvenimo laikotarpį, 35,5 kWh baterija yra draugiškesnė aplinkai nei 95 kWh elementas. Ir, nors MX-30 vienu įkrovimu įveikia tik apie 210 km, daugelis žmonių per dieną nuvažiuoja vos 30. 50 kW įkrovimo stotelėje MX-30 baterijas iki 80 proc. galima pripildyti per 30-40 minučių.
Taigi, mažesnė baterija buvo pasirinkta dėl ekologijos (mažesnė baterija – mažesnis poveikis aplinkai), kainos ir svorio. Bet yra ir dar viena priežastis. Pirmieji „Mazda MX-30“, kurie į gatves turėtų išriedėti dar šiemet, bus visiškai elektriniai, tačiau vėliau pasirodys ir šiek tiek brangesnis variantas su papildomu rotoriniu varikliu. Jis nesuks ratų, o veiks kaip itin tylus generatorius toms ilgoms kelionėms.
„Mazda“ teigia, kad rotorinio variklio privalumas tas, kad jis gali deginti praktiškai bet kokius degalus – jį galima pritaikyti ir suskystintoms dujoms ar net vandeniliui. Taigi, taip MX-30 tarsi bus pasiruošęs ateičiai, jei būtų sukurti geresni degalai.