„Mes prisiimame atsakomybę dėl šio nelaimingo įvykio ir labai, labai atsiprašome, kad taip nutiko“, – teigiama „Top Gear“ pranešime, išpublikuotame prieš 20-ąjį šio žurnalo gimtadienį.
Šaltinis japanesenostalgiccar.com teigia, kad anksčiau bandant susisiekti su „Mazda“ ir paprašyti šio automobilio apžvalgai, atstovai nesugebėdavo atsakyti nieko tikslaus. „Manome, kad ši mašina yra Japonijoje“, – atsakydavo „Mazda“ atstovai besidomintiems entuziastams.
Planų šį automobilį gaminti didesniu tiražu „Mazda“ neturėjo. Mat, jis parodė „KODO“ dizaino kalbos kryptį, o. Automobilio pavadinimas „Furai“ iš japonų kalbos išvertus reiškė „Vėjo garsas“.
Tai buvo ne tik dizaino kalbos, bet ir technologijų bomba ant ratų. Viduryje sumontuotas 20B trijų rotorių (2,0 litrų) atmosferinis variklis generavo 450 AG.
Kai kurios šio modelio pristatytos dizaino tendencijos pastebimos ir dabartiniuose „Mazda“ modeliuose.
Gaila, kad vienas įdomiausių visų laikų koncepcinių automobilių virto pelenų krūva. Jo vieta turėjo būti ne kur kitur, o „Mazda“ automobilių muziejuje, Japonijoje.