Ne paslaptis, kad su šiuo atnaujintu automobiliu japonai kėsinsis į „Audi A3“, 1 serijos BMW bei A klasės „Mercedes-Benz“. Tačiau konkuruoti su vokiška technika „Lexus“ kompanijai bus sunku.
Ir ne dėl to, kad tai – japoniškas automobilis, o dėl variklių gamos. Oficialių žinių apie ją kol kas nėra, tačiau britų žurnalo „Autocar“ duomenimis, japonai pasirinko konservatyvią taktiką. Tiksliau sakant, didelių pokyčių, neskaitant išvaizdos, su atnaujintu CT200h nepamatysime.
Tai reiškia, kad gamintojas tikriausiai liks prie maždaug 100 AG pajėgumą turinčio 1,8 litro benzininio variklio, suporuoto su elektros motoru. Bendra agregatų galia turėtų generuoti apie 140 AG, kurie per bepakopę transmisiją su kintamu perdavimo laipsniu bus siunčiami į priekinius varančiuosius ratus.
Varikliai – ne vienintelė priežastis, dėl kurios „Lexus“ pardavimų srityje rizikuoja nepriartėti prie vokiškų prestižinių C segmento automobilių. Net ir neturėdami vien benzinu arba dyzelinu maitinamų versijų japonai savo hibridiniam automobiliui gali nustatyti sąlyginai aukštą kainos etiketę, dėl kurios vairuotojai rinksis paprastesnius modelius.
Tikėtina, kad atnaujinti CT200h kainuos šiek tiek daugiau nei dabar parduodami modeliai, o tai reiškia, kad bus viršyta 105 tūkst. Lt kaina.