„Ford Edge Vignale” – pirmas bendrovės žingsnis prabangių miesto visureigių rinkos link. Jo kaina Europos pirkėjams paaiškės šiemet, o „Ford S-MAX Vignale” jau galima užsisakyti. Universalo „Ford Mondeo Vignale” gerbėjams teks šiek tiek lukterti – automobilį bus galima įsigyti 2017-aisiais.
Visą „Ford Vignale” modelių asortimentą pirkėjai išvys Europos „Ford” atstovybėse, kur bus įrengti specialūs stendai. Įsigijusiems bet kurį „Vignale“, „Ford" pasiūlys išskirtinių atrakcijų, pavyzdžiui, kelionę į Londono gėlių parodą „Chelsea Flower Show“, „Monaco Grand Prix“ 1 formulės lenktynes ar Kanų kino festivalį.
„Mūsų klientų poreikiai yra aukšti, todėl iš „Ford“ jie tikisi netradicinių pasiūlymų. Kartu su „Ford Vignale“ automobiliu pirkėjas gaus ir asmeninių pasiūlymų, kurie atitinka mūsų klientų interesus ir norus. Siekdami patenkinti augančią paklausą plečiame liniją, pradedant „Ford Mondeo Vignale“, baigiant flagmanais „Edge” ir „S-MAX“ bei atnaujintu „Kuga" modeliu“, – sakė Jimas Farley, „Ford of Europe“ generalinis direktorius.
Ženevoje paaiškėjo ir pirmieji „Ford Vignale“ ženklo ambasadoriai, kurie įvairiose žiniasklaidos priemonėse populiarins „Vignale“ liniją. Tai – mados, dizaino, menų ir skaitmeninių technologijų pasaulio žvaigždės: dizaineriai tėvas ir sūnus Joe bei Charlie Casely-Hayfordai, o taip pat vokiečių skaitmeninio dizaino guru Kai Petermanas.
„Ford Kuga Vignale“ atliepia prabangių visureigių paklausos augimo tendencijas Europos rinkoje ir siūlo geriausia, ką turime“, – sakė Roelantas de Waardas, „Ford of Europe“ marketingo ir pardavimų vadovas. „Mes matome didžiules dar neišnaudotas galimybes plėsti „Ford“ produktų asortimentą siūlant būtent tai, ko reikia mūsų klientams."