Darbininkai po žiemos neskubėjo grįžti remontuoti stipriai išraustos sostinės gatvės, kuria kasdien keliauja tūkstančiai žmonių. Vienintelis dalykas, pasikeitęs kovo mėnesį – lentelė ant tvoros, nusakanti darbų pabaigos datą.
Darbams vėl prasidėjus žmonės ne kartą vidurdienį dalijosi nuotraukomis su tuštutėle Vilniaus gatve, kurioje – nė vieno darbininko. Darbus vykdančios įmonės atstovų teigimu, daug planų teko perdėlioti dėl kasinėjimo metu rastų ir planuose nepažymėtų komunikacijų.
Sostinės meras Remigijus Šimašius turėjo kitą nuomonę: jis teigė, kad problema – rekonstrukcijos konkursą laimėjusioje įmonėje, kurią jis norėtų įtraukti į juoduosius sąrašus, jog ši niekada nebelaimėtų Vilniaus savivaldybės skelbiamų konkursų.
„Šiandien galiu pasakyti labai aiškiai – jeigu taip tęsis dar kurį laiką, tai padarysiu viską, kas nuo manęs priklauso, kad tos įmonės jokių užsakymų Vilniuje daugiau nebūtų niekada. Taip, galima teisintis, kad projektas seniai padarytas, nėra tinkamas, kad elektros kabeliai nebuvo pažymėti ar dujų vamzdis, ar kiti dalykai. Bet darbų organizavimas yra visiškai nedovanotinas“, – dar balandžio pradžioje sakė meras.
Tačiau šiandien – liepos trečioji, liko kelios valandos iki oficialios darbų pabaigos (Vilniaus g. rekonstrukcija turi būti baigta iki liepos 4 d.). Dar praėjusią savaitę miesto savivaldybės atstovai teigė, kad paskutinę remonto dieną Vilniaus gatvėje greičiausiai teks tik grindinį pašluoti. Kaip yra iš tikrųjų?
Miesto ūkio ir transporto departamento direktorius Virginijus Pauža patvirtino, kad visi darbai juda pagal planą: didžioji dalis pirmadienio skirta tik plytelių šlavimui ir įrangos kraustymui. Antradienio rytą gatve galės netrukdomai judėti tiek pėstieji, tiek dviratininkai, nuo praėjusių metų uždaryta atkarpa pajudės ir automobilių eismas.
„Antradienio rytą bus komisija, kuri priiminės darbus. Viskas bus žiūrima – jeigu bus defektai, bus surašomi defektiniai aktai ir t. t. Renkamės ryte, galbūt kokią 10 valandą jau plius minus žinosime, kokia situacija“, – teigė V.Pauža.
Po rekonstrukcijos Vilniaus gatvėje turėtų sumažėti transporto eismas: jos dalis nuo Labdarių gatvės iki Gedimino prospekto bus skirta tik pėstiesiems, o nuo Labdarių iki Islandijos gatvės galios gyvenamosios zonos ženklas, suteikiantis prioritetą pėstiesiems prieš transportą.