Problemos tęsėsi iki pat trečiadienio, balandžio 7 d. Tačiau būtent trečiadienį Vilniaus savivaldybė išplatino pranešimą, kad m.Parking sistema veikia, gedimai pašalinti, už stovėjimą galima atsiskaityti ir SMS, ir per išmaniąją programėlę.
Deja, ketvirtadienį per pietus sostinės Užupio rajone ir vėl pasikartojo tos pačios problemos.
Prie viešbučio „Mabre“ pasistatęs automobilį skaitytojas Paulius ilgai negalėjo sumokėti už automobilį išmaniuoju telefonu. Skubėdamas į susitikimą, bandė siųsti SMS trumpuoju numeriu 1332. Tačiau gavo žinutę, kad „Omnitel“ tinkle paslauga neteikiama.
Bėgdamas į susitikimą toliau nuolat bandė laimę, perkraudamas išmaniąją programėlę m.Parking.
Tuomet bėgdamas į susitikimą toliau nuolat bandė laimę, perkraudamas išmaniąją programėlę m.Parking.
Pavyko maždaug iš 10-to karto. Telefone, paliktame ant stalo verslo susitikimo metu, ilgai sukosi „rutuliukai“, kol pagaliau programa įsijungė.