„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Vilniaus savivaldybė tikisi dar šiemet pasirengti Šiaurinės gatvės tiesimui

Vilniaus savivaldybė rengiasi dar šiemet pasirengti naujos Šiaurinės gatvės tiesimui, pirmąją gatvės atkarpą tarp vakarinio aplinkkelio bei Ukmergės gatvės tikimasi užbaigti per dvejus metus.
Būsimoji Šiaurinės gatvės vieta
Būsimoji Šiaurinės gatvės vieta / Luko Balandžio / 15min nuotr.

Savivaldybės įmonė „Vilniaus planas“ šiuo metu atlieka procedūras ieškant statybų projekto rangovų, projektui numatyta skirti 464 tūkst. eurų. Miesto ūkio ir transporto departamento direktorius Virginijus Pauža BNS teigė, jog per 2018-uosius planuojama baigti projektą ir užbaigti viešuosius pirkimus pačioms pirmojo etapo statyboms. Bendras visos gatvės ilgis sieks apie 6,5 kilometro.

Pirmuoju etapu gatvė bus tiesiama nuo vakarinio aplinkkelio ir kirs Justiniškes, Pašilaičius, Šeškinę iki Ukmergės gatvės.

Vilniaus miesto planas
Vilniaus miesto planas

„Pagal tai, ką planuojame, manyčiau, kad 2019 metų pavasarį turėtų prasidėti rangos darbai. Gatvės tiesimas prasidės nuo Šiaurinės gatvės viaduko Vakariniame aplinkkelyje, ta atkarpa eis iki Ukmergės gatvės, priešais prekybos centrą „Senukai“, ties restoranu „Hesburger“ – ten neliks šviesoforų, bus įrengta dviejų lygių sankryža: Ukmergės gatvė turėtų eiti per viršų. Įsivaizduoju, kad pirmajam etapui rangos darbai turėtų trukti iki dviejų metų“, – BNS pasakojo V.Pauža.

Irmanto Gelūno / 15min nuotr./Virginijus Pauža
Irmanto Gelūno / 15min nuotr./Virginijus Pauža

Antruoju etapu tiesiant Šiaurinę gatvę bus sujungtos Ukmergės ir Geležinio Vilko transporto arterijos, trečiuoju ji bus nutiesta iki Valakampių tilto, per Baltupius.

V.Pauža tikina, kad yra likę dar keleta neišspręstų klausimų su sklypų savininkais, tačiau į savivaldybės planus, anot jo, žiūrima geranoriškai.

Dar anksčiau „Vilniaus plano“ rengtuose projektiniuose pasiūlymuose pažymima, kad šiaurinėje miesto dalyje šiuo metu yra silpniausiai išvystytas magistralinių gatvių tinklas, čia esančios Ozo, Ateities, Kareivių gatvės yra smarkiai apkrautos ir neužtikrina, kad eismas būtų tinkamai nukreiptas nuo miesto centro. Taip pat turima omenyje, jog šiaurinėje dalyje miestas plečiasi intensyviausiai, be kita ko, greta Ozo gatvės numatomas ir Nacionalinis stadionas, kuris dar labiau apsunkins eismą.

Numatyta, jog 6 eismo juostų gatvėje būtų įrengtos dvi juostos viešajam transportui, abiejose pusėse – dviračių takai ir šaligatviai, nuovažos bei jungtys su Laisvės pr., Pušaloto, Grigalaukio, Žemynos, Čiobiškio, Baltrušaičio, Fabijoniškių, Simono Stanevičiaus gatvėmis. Be šviesoforais reguliuojamų perėjų, būtų įrengiamas viadukas ties Laisvės prospektu, Ukmergės gatve, požeminė pėsčiųjų perėja ties Ukmergės gatve. Tiesiant gatvę, bus po žeme perkelta šiuo metu išilgai jos einanti aukštos įtampos elektros linija.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs