Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Vilniaus vežėjai ir naktimis birbina 270 miesto autobusų variklius

Vežėjai patiria didžiulių nuostolių, kad per šalčius miesto autobusai rytais išriedėtų į gatves. Kad neužšaltų, jų varikliai nenutyla net naktį, surydami daug degalų.
Vokiškas autobusas
Vokiškas autobusas / Vilniaus miesto savivaldybės nuotr.

Verkių gatvėje, kur rikiuojasi miesto autobusai, naktimis kyla dūmų debesys. Tai vežėjai birbina „Volvo“, „Mercedes-Benz“, Karosa“ ir kitų markių autobusų variklius. Kitos išeities per šalčius nėra. Jei variklius išjungtų, rytą 270 autobusų neišriedėtų į gatves, rašo „Sostinė“.

Bendrovės „Vilniaus viešasis transportas“ vadovas Gintaras Nakutis pripažino, kad dėl to jie patiria didelių nuostolių.

Per vieną naktį autobusai stovėdami sunaudoja 10-15 tūkst. litų vertės degalų. Bet pasirinkimo nėra.

„Kai dar nebuvo taip šalta, grįžusių į parką autobusų variklius kelioms valandoms išjungdavome. Kai ataušdavo, paryčiais įjungdavome. Dabar esant dar didesniam šalčiui taip elgtis nebegalime“, – G.Nakutis aiškino, kodėl netyla autobusų varikliai.

Bėdos – tik dėl „Škoda“

Troleibusai dėl šalčių bėdų patyrė mažiau. Naujuose troleibusuose „Solaris“ įrengta oro džiovinimo sistema, tad jie neužšąla.

Bėdų būna tik dėl senųjų troleibusų „Škoda“. Juose nėra efektyvios džiovinimo sistemos. Kad „Škoda“ sistemose oras nebūtų drėgnas ir nešaltų, troleibusų vairuotojai joms džiovinti pila spiritą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos