Vilniečiai jas prisimins: garsiausiai nuskambėjusios automobilių reklamos

Reklamų kūrėjai Lietuvoje nestokoja kūrybiškumo. Praėjusį ketvirtadienį bene labiausiai apkalbamas objektas Vilniuje buvo ant Žaliojo tilto turėklų laikinai įkurdintas debiutuojantis „Audi Q2“ krosoveris, tačiau plačiai nuskambėjusių reklamos projektų per pastaruosius metus buvo ir daugiau.
„Audi“ reklama ant žaliojo tilto
„Audi“ reklama ant žaliojo tilto / Luko Balandžio / 15min nuotr.

Ketvirtadienio rytą į darbą einančius ar važiuojančius vilniečius pasitiko netikėtas vaizdas. Vos prieš metus nuo Žaliojo tilto nukeltų „balvonų“ vietą užėmė ryškiai geltonas „Audi Q2“.

Automobilis bematant sukėlė pasipiktinimo ir pasitenkinimo bangas: vieniems nepatiko toks reklamos sprendimas, kitiems jis buvo per pigus (savivaldybė už vietos nuomą gavo 1000 eurų), tretiems ant turėklų užkeltas automobilis jau tapo pretendentu gauti apdovanojimą už geriausią metų reklamą.

Vos prieš porą mėnesių vilniečius ir miesto svečius stebino kitas objektas – į didžiulį aukštį pačiame miesto centre, Katedros aikštėje, iškeltas automobilis. Iš padebesių nusileido naujasis „Volkswagen“ visureigis – „Tiguan“.

Kartu su nusileidimo ceremonija buvo surengtas ir iškilmingas automobilio pristatymas, kuriame dalyvavo šimtai vilniečių.

Prieš mažiau nei metus vilniečiai fotografavo kitą automobilį – Nerimi plaukiantį „Fiat 500“. Tai buvo pristatymas, vykęs ne pagal iš anksto sugalvotą planą, tačiau „Fiat“ atstovų poreikį būti matomiems išpildęs su kaupu.

„Fiat“ gamykla yra ant vandens motociklo užmontavusi 500-ojo modelio kėbulą, tad išoriškai atrodo, tarsi paprastas automobilis plauktų. Tačiau pernai Neris buvo itin nusekusi ir vandens motociklo variklis, prisirankiojęs pakrantės žolių, nustojo veikti, tad vietoje į vandenį panardintų keturių ratų į pristatymo vietą prie Baltojo tilto „Fiat 500“ atplaukė paskendęs iki pusės.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis