Vilniečio kortelę norėjęs pasipildyti sostinės gyventojas liko it musę kandęs: „Kaip įrodyti, kad norėjau įsigyti bilietą?“

Į redakciją kreipėsi vilnietis, kuriam teko susidurti su sunkumais norint papildyti savo Vilniečio kortelę. Pasak vyro, nė viename kioske jo neaptarnavo, nes nebuvo ryšio, iš vairuotojo įsigyti bilieto dabar nėra galimybės, o kitais būdais nusipirkti jo negalėjo.
Vilniaus viešojo transporto bilietai
Vilniaus viešojo transporto bilietai / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Temą siūlykite gazas@15min.lt

„Tokia situacija susiklostė ne pirmą kartą. Kai atėjau į kioską papildyti Vilniečio kortelės, man atsakė, kad nėra interneto ryšio, tad papildyti neįmanoma. Nueinu į kitą – tas pats atsakymas: „Nėra ryšio, visi mes dirbame nuo tam tikros valandos, tad laikas suplanuotas“. Viskas būtų tvarkoje, bet juk ir pačiam transporte vienkartinių bilietų neparduoda, tai kaip man elgtis?

Juk į darbą važiuoti reikia, o tada iškyla klausimas: ką daryti, jei važiuoju be bilieto, o čia lyg tyčia keleivių kontrolė išdygsta. Kaip man įrodyti, kad aš norėjau įsigyti bilietą, bet nebuvo galimybės?“, – klausia vyras.

Jis tikina, kad žino apie galimybę pasipildyti internetu, tačiau domisi ir ką daryti, jei neturi galimybės ja pasinaudoti, turi tik grynųjų pinigų ir pan.

„O jeigu aš ne Vilniaus miesto gyventojas, o pavyzdžiui, Vilniaus rajono, ir į miestą atvažiavau mėnesį nebuvęs? Juk žmogus nori būti pareigingas pilietis ir atsiskaityti už kelionę, bet jei nėra galimybės? O jau keleivių kontrolei tikrai neįrodysi, kad nebuvo ryšio ir todėl nepapildei kortelės“, – nusivylimo neslėpė vyras.

Jis teigia, kad veiksmas vyko Vilniuje, stoties rajone.

Ragina pranešti apie sutrikimus

„Susisiekimo paslaugos“ komunikacijos vadovė Miglė Bielinytė teigia, kad apie sutrikimus įmonei pranešta nebuvo.

„Jei Vilniečio kortelių pildymo terminalai bilietų platinimo vietose pradeda veikti netinkamai, SĮ „Susisiekimo paslaugos“ visuomet apie tai informuojama. Atsiradę gedimai yra fiksuojami ir nedelsiant ieškoma, kaip išspręsti laikinus nesklandumus. Be to, apie platinimo vietose fiksuojamus sutrikimus visuomet pranešame viešojo transporto kontrolei, kuri atsižvelgia į susidariusią situaciją.

Pastaruoju metu konkrečių pranešimų apie techninius nesklandumus bilietų platinimo vietose nesame gavę. Patikrinome ir minimą vietą, konkretūs sutrikimai nebuvo fiksuojami, todėl turbūt pasitaikė nebent tam tikra pavienė situacija“, – teigia M.Bielinytė.

Viešojo transporto bilietus keleiviai gali papildyti m.Ticket, Trafi, programėlėse, o Vilniečio kortelę – savitarnoje. Be to, įsigyti ar pildyti Vilniečio kortelę galima įvairiose platinimo vietose.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis