Vilnietė piktinasi: kol buvo užsienyje, už parkavimą pinigai nuskaičiuoti Vilniuje

Pastarosiomis dienomis ne vienas vilnietis susidūrė su keista situacija, kai tuo metu nesinaudojant parkavimo paslaugomis sistema nuskaičiuoja arba rezervuoja pinigus už tai. Žmonės piktinasi ir reikalauja pinigus grąžinti. Tačiau automobilių stovėjimo sistemą Vilniaus mieste prižiūrinčios įmonės „Susisiekimo paslaugos“ atstovai tvirtina, kad nieko neteisėto nepadaryta.
Parkavimo zona
Parkavimo zona / Sauliaus Žiūros nuotr.

Automobiliu nesinaudojo

Vilnietė Ieva (pavardė redakcijai žinoma) pasakoja esanti vienas iš tų žmonių, iš kurių sąskaitų pastarosiomis dienomis buvo automatiškai rezervuojami ir nuskaičiuojami pinigai už automobilio parkavimą.

„Šiuo metu tai vyksta toliau, šiandien yra naujų nuskaičiavimų. Vyksta ne tik rezervavimai, bet ir NUSKAIČIAVIMAI. Esu užsienyje ir nuo liepos 6 dienos automobiliu bei parkavimu nesinaudojau“, – tokią žinutę savivaldybės įmonei „Susisiekimo paslaugos“ nusiuntė Ieva pirmadienį.

Kaip sako, tikėdamasi gauti atsakymą konkrečiai apie ją ištikusią situaciją. Tačiau tegavo, kaip teigė, abstraktų atsakymą, kuris „visiškai neatitinka individualios situacijos“.

Esu užsienyje ir nuo liepos 6 dienos automobiliu bei parkavimu nesinaudojau.

Sako, kad problema išspręsta

„Informuojame, kad techninė problema dėl mokėtinos sumos nuskaitymo už parkavimo paslaugą atsiskaitant mokėjimo kortele bei rezervuotų sumų grąžinimo išspręsta.

Atkreipiame dėmesį, kad įprastai lėšų rezervavimas ir apmokėjimas mParking programėle vyksta taip – užsakius parkavimo paslaugą klientų lėšos būna rezervuojamos, o baigus naudotis parkavimosi paslauga, iš kliento sąskaitos nuskaitoma suma, atitinkanti realų parkavimosi laiką tam tikroje zonoje, ir nedelsiant panaikinamas lėšų rezervavimas.

Dėl nustatytų techninių nesklandumų į Jūsų sąskaitą rezervuotos sumos kaip įprasta nebuvo grąžintos, o už parkavimo paslaugą mokėtinos sumos nebuvo nuskaitytos. 2021 m. liepos 17 d.

Sąskaita už stovėjimą
Sąskaita už stovėjimą

Jūs gavote pranešimą apie nuskaitytas lėšas, nes išsprendus techninę problemą, buvo įvykdyti susikaupę ir neatlikti nuskaitymai už parkavimo paslaugas. Taip pat, pašalinus trukdžius, į Jūsų sąskaitą grąžintos visos rezervuotos sumos“, – teigta įmonės atsakyme.

Tebemato rezervuotą sumą

Tačiau Ieva situaciją aiškina kitaip. Moters teigimu, jos sąskaitoje ir antradienį vis dar tebebuvo rezervuoti 9 eurai bei jau iki galo nuskaityti 17,78 eurai.

„Liepos 16–19 dienomis, kada iš mano sąskaitos buvo vykdomi nuskaitymai, programėle nesinaudojau – pinigų rezervavimas ir nuskaičiavimas buvo savavališkas ir automatinis. Taip pat programėlėje buvo įjungti mokėjimai per telefono operatorių, o ne nuskaitymai iš kortelės.

Prašau skubaus pinigų grąžinimo. Ši situacija yra grubus BDAR (Bendrojo duomenų apsaugos reglamento – 15min) bei asmens teisių pažeidimas“, – „Susisiekimo paslaugoms“ dar kartą rašė vilnietė.

Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Parkavimo automatas
Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Parkavimo automatas

15min Ieva sakė, kad daugiau jokių žinių ji negavusi, tačiau laukia situacijos sprendimo.

Ieva ne vienintelė, kuri pastarosiomis dienomis skundėsi, kad iš jos sąskaitos nuskaitomi papildomi pinigai už automobilių stovėjimo aikštelių Vilniuje paslaugas, kai tuo metu paslaugomis nesinaudota.

Plačiau skaitykite Vilniuje sutriko parkavimo sistema: iš vairuotojų sąskaitų nuskaičiuoti pinigai.

Nuskaičiavo tik tai, kas priklauso?

„Susisiekimo paslaugos“ neneigia, kad sutrikimų būta, tačiau jie esą jau pašalinti. Vis dėlto reikėjo laikinai apriboti atsiskaitymo kortele galimybę, šis būdas vėl veikti pradėjo antradienį popiet.

Sprendžiant techninius nesklandumus, dalis už parkavimą atliktų mokėjimų nebuvo nuskaičiuoti tuo metu, kai klientai juos atliko – jie buvo tik rezervuoti.

Kaip teigė įmonės Komunikacijos vadovė Miglė Bielinytė, savavališkų veiksmų vis dėlto nebuvo ir sutrikimų metu, nebuvo neteisingai nuskaičiuoti ir pinigai. Ji pateikė klientams siųstą standartinį atsakymą – tokį gavo ir Ieva.

Pagrindinis akcentas žinutėje – kad nuskaityti galėjo nebent tuos pinigus, kurie turėjo būti, bet nebuvo nuskaityti anksčiau.

„Sprendžiant techninius nesklandumus, dalis už parkavimą atliktų mokėjimų nebuvo nuskaičiuoti tuo metu, kai klientai juos atliko – jie buvo tik rezervuoti. Rezervuotos sumos, pašalinus sutrikimus, grįžo į klientų sąskaitas, o atlikti, bet nenuskaityti mokėjimai, buvo nuskaityti“, – aiškino M.Bielinytė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis