„Atverdami šio centro duris „Porsche“ vairuotojams įgyvendinome savo svajonę – Lietuvoje įkurti saloną, kuris būtų vertas prestižinio „Porsche“ vardo. Čia sukūrėme aplinką, paruošėme reikalingą įrangą ir kvalifikuotus darbuotojus, kad tinkamai pristatytume „Porsche“ prekės ženklą, sportinius automobilius bei suteiktume jiems aukščiausios kokybės techninio aptarnavimo paslaugas“, – sakė „Prime Auto“ vadovas Jonas Jokštys.
Naujasis centras iškilo itin greitai – vos per 9 mėnesius. „2013 m. pabaigoje tapę oficialiais „Porsche“ atstovais Lietuvoje labai greitai įsitikinome, kad šis sportinių automobilių gamintojas turi ištikimų gerbėjų būrį. Jau per pirmus veiklos metus pardavimai buvo rekordiniai – į Lietuvos kelius išriedėjo 3 kartus daugiau naujų „Porsche“ nei 2013-aisiais, ir absoliuti dauguma jų – iš mūsų salono. Matydami augantį rinkos potencialą praėjusių metų rugsėjį pradėjome naujo, „Porsche“ vardo verto automobilių centro statybas“, – aiškino J. Jokštys.
Naujasis „Porsche“ centras iškilo patogioje vietoje – palei pietinį Vilniaus aplinkkelį, šalia nusukimo į oro uostą. 1500 kv. metrų ploto salone vienu metu galima demonstruoti 2–3 kartus daugiau automobilių, nei iki šiol Ozo g. buvusiame salone. Todėl „Prime Auto“ nuolat eksponuos daugiau ir įvairesnių „Porsche“ modelių. Atidarant saloną, jame puikuojasi naujutėlaičiai sportiškieji „Cayman“, „911 Carrera GTS“, „911 Turbo“, „Macan“, „Panamera“ ir „Cayenne“ modeliai.
Serviso erdvė yra dar didesnė už ekspozicijų salę – joje vienu metu galima aptarnauti iki 9 „Porsche“ automobilių.
„Servisas naujoje „Porsche“ salonų koncepcijoje yra itin svarbus, nes šiuos sportinius automobilius renkasi technikos ir vairavimo entuziastai, kurie stropiai rūpinasi jų priežiūra. Todėl serviso patalpa labai estetiška ir šviesi, joje dominuoja balta spalva, vokiška tvarka ir minimalizmas, – pasakojo „Prime Auto“ vadovas. – Daug investavome ne tik į pastato erdves, bet ir į technikų komandos nuolatinį tobulinimąsi – jie skiria daug valandų specializuotiems „Porsche“ mokymams Vokietijoje ir kitose Europos vietose.“
„Prime Auto“ statinys yra pirmasis „Porsche“ centras regione, kuris atitinka neseniai koncerno atnaujintus reikalavimus. Architektūrine prasme, siekiant didžiausią dėmesį suteikti automobiliams, apatinė pastato dalis sukonstruota kaip stiklinė berėmė vitrina – sutemus atrodo tarsi pastato nebūtų, o automobiliai stovi apšviesti po atviru dangumi.
Viduje klientas taip pat gali jaustis kaip „Porsche“ automobilyje. Konstrukcijos yra atviros, matyti sijos, kiekvienas elementų sujungimas, kuris įgyvendintas itin kokybiškai ir tiksliai. „Tai yra aliuzija į „Porsche“ variklius, kuriuose automobilių entuziastai mato perfekcionizmą ir grožį. Tokį pojūtį norime perteikti ir salono klientams“, – sakė J. Jokštys.
Kaip „Porsche“ automobiliai, taip ir „Prime Auto“ įrengtas centras pasižymi draugiškumu aplinkai – šis pastatas yra vienas „žaliausių“ statinių Lietuvoje apskritai – jis šildomas ir vėsinamas geoterminiais siurbliais, turi naujovišką šildomų/vėsinamų lubų technologiją, rekuperacines vėdinimo sistemas ir leidžia kiekvienos patalpos mikroklimatą reguliuoti individualiai. Šalia to, pastato apšvietimui panaudota energetiškai efektyviausia LED šviestuvų technologija bei daugybė daviklių bei algoritmų, kurie pritaiko šviesos intensyvumą prie aplinkos parametrų. Statinys pasižymi ir kitomis technologinėmis inovacijomis: inžinerines sistemas – vėdinimo, šildymo, šaldymo ir apšvietimo – galima reguliuoti nuotoliniu būdu, per naršyklę telefone, planšetiniame ar įprastame kompiuteryje.
„Modernus centras suteikia visas sąlygas tinkamai atstovauti „Porsche“ prekės ženklui, kurį atranda vis daugiau vairavimo entuziastų: „Porsche“ pardavimai Lietuvoje toliau auga ir nuo 2015 metų pradžios jau pardavėme 56 automobilius – tik dešimčia mažiau nei pernai per visus metus “, – teigė „Porsche“ centro pardavimų vadovas A. Meliauskas.
Anot jo, galima pasidžiaugti ir tuo, kad vairuotojai šiemet perka įvairesnius modelius. Nors daugiausia Lietuvoje vis dar parduodama „Cayenne“ ir „Macan“ automobilių, jų dominavimas šiemet nebėra toks ryškus: pirkėjai dažniau renkasi ir lenktynių trasai tinkančius „Porsche 911“, „Boxster“ ar „Cayman“ modelius, užsisako geresnę jų komplektaciją.