„Krasta auto“ yra daugiausia prekinių ženklų atstovaujanti įmonė Lietuvoje. Be „Rolls-Royce“ serviso, įmonė yra oficialus „Fiat“, „Alfa Romeo“, BMW, „Mini“, „Porsche“ ir „Maserati“ importuotojas.
Ar „Rolls-Royce“ servisas gali išaugti iki automobilių atstovybės, „Krasta auto“ atstovai neužsiminė.
Mūsų tikslas – gaminti vienu automobiliu mažiau nei reikalauja tuometinė paklausa
Oficialiais „Rolls-Royce“ mechanikais Lietuvoje tapę specialistai skrido į Didžiąją Britaniją ir ten mokėsi darbo su prestižine automobilių marke. Jie turėjo ne tik perprasti technikos subtilybes, bet ir išmokti atlikti kėbulinius darbus.
Pagrindinė „Rolls-Royce“ būstinė įsikūrusi Gudvude, Didžiojoje Britanijoje. Ten dirba pusantro tūkstančio žmonių iš 31 valstybės, viena jų – Lietuva. Net 10 specialistų lietuvių kasdien dirba surenkant įvairiausius „Rolls-Royce“ automobilius.
„Rolls-Royce“ įmonei yra 112 metų, o metiniai modelių pardavimai siekia apie 4 tūkst. Prieš dešimtmetį, 2005-aisiais, buvo parduota mažiau nei 800 šių britiškų automobilių, tačiau tolimesnė plėtra nėra įmonės prioritetas.
„Mūsų tikslas – gaminti vienu automobiliu mažiau nei tuometinė paklausa. Pardavimų kiekis nėra mūsų tikslas – aš galiu garantuoti, jog penkiaženklio pardavimų skaičiaus mes artimiausiais metais nepasieksime“, – serviso atidarymo metu pasakojo „Rolls-Royce“ komunikacijos vadovas Frankas Tiemannas.
Šiuo metu visame pasaulyje veikia 130 „Rolls-Royce“ atstovybių, o Europoje – 26. Serviso partnerių – 6.
„Rolls-Royce“ išskirtiniai ne tik automobiliai, bet ir kitos detalės – pavyzdžiui, detalių atgabenimas. Visas dažniausiai keičiamas detales, pasak F.Tiemanno, servisas Lietuvoje turės vietoje, o sugedus bet kokiai retesnei daliai, ji iš Didžiosios Britanijos bus pristatyta per 24 valandas.
„Mūsų konkurentai nėra automobiliai. Tai – laikrodžiai, juvelyrika ir kiti dalykai. Gamindami geriausius pasaulyje automobilius turime užtikrinti ir patį geriausią servisą“, – įmonės požiūrį dėstė F.Tiemannas.