Vilniuje brangs stovėjimas „Ignitis“ elektromobilių įkrovimo stotelėse: kam to reikia?

Nuo gegužės 1 d. dešimtyje populiariausių „Ignitis ON“ elektromobilių įkrovimo vietų Vilniuje bus galima tikėtis įsikrauti elektromobilį dar greičiau ir patogiau.
„Ignitis ON“ elektromobilių įkrovimo stotelė
„Ignitis ON“ elektromobilių įkrovimo stotelė / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Tokia galimybė atsiras, nes bendrovės „Ignitis“ valdomo didžiausio elektromobilių greitojo įkrovimo tinklas Lietuvoje „Ignitis ON“ pradės pilotinį projektą, kuris, tikimasi, greičiau atlaisvins populiariausias įkrovimo prieigas ir leis jomis patogiai pasinaudoti didesniam skaičiui elektromobilių vairuotojų.

Įkrovimo stotelė – ne stovėjimo aikštelė

„Stotelė – ne stovėjimo aikštelė“, su tokia žinute „Ignitis ON“ praneša, jog labiausiai elektromobilių vairuotojų pamėgtose elektromobilių įkrovimo stotelėse Vilniuje, tokiose kaip, Tymo turgus, Rūdininkų skveras, Santuokų rūmai, Halės turgus, Santaros klinikos, „Rimi“ Žirmūnai, „Green Hall“, Užupio skveras, Bernardinų sodas ir Vingrių skveras nuo gegužės 1 d. keisis elektromobilių įkrovimo paslaugos apmokestinimas. Po pirmųjų 90 įkrovimo sesijos minučių, greito įkrovimo prieigose (DC), kiekviena kita minutė bus apmokestinama 0,10 EUR/min. – užimtos prieigos mokesčiu.

Kodėl reiks mokėti 6 Eur už valandą?

Pasak „Ignitis“ elektrinio mobilumo departamento vadovo Eimanto Baltos, sprendimas testuoti ir įvesti šį, kaip bendrovė įvardija, užimtos prieigos mokestį, visų pirma yra siekis spręsti įkrovimo prieigų užstatymo problemą, kai elektromobilis jau kuris laikas įkrautas, bet liko priparkuotas. O kol kas trūkstant patogių įkrovimo prieigų, tikimasi, šis pokytis sukurs kiek daugiau galimybių patogiai įsikrauti elektromobilį didesniam vairuotojų skaičiui.

„Užimtos prieigos mokestis atsiranda itin populiariose, didelio elektromobilių vairuotojų srauto sulaukiančiose sostinės vietose, sprendžiant problemą, kai atvažiavus prie greito įkrovimo prieigos nėra galimybės įsikrauti elektromobilį, nes prieiga užimta – stovi kitas elektromobilis, kuris jau kelias valandas įkrautas, bet liko priparkuotas. Kaip žinoma, pagal dabartines technologines galimybes, visi elektromobiliai greito įkrovimo prieigoje gali pilnai įsikrauti per 60-90 minučių. Todėl užimtos prieigos mokestis padės užtikrinti didesnį greitojo įkrovimo paslaugos prieinamumą bei geresnę klientų patirtį“, – komentavo E. Balta.

Pilotiniam projektui bendrovė pasirinko populiariausias, patogiausias elektromobilių vairuotojams įkrovimo stoteles, kuriose per trejus paskutinius praėjusių metų mėnesius įkrovimo sesijų, kurios truko ilgiau nei 3 val., skaičius išties išraiškingas, pavyzdžiui, beveik kasdien pusdieniui įkrovimo stotelė buvo paverčiama stovėjimo aikštele.

Kol kas šis pilotinis projektas numatomas iki rugpjūčio 1 d., po jo bendrovė analizuos situaciją ir priims vartotojams geriausią sprendimą.

Kiek Lietuvoje elektromobilių ir „Ignitis“ įkrovimo stotelių

Iš viso Lietuvoje šiuo metu užregistruotas 12 381 grynasis elektromobilis.

Šiandien visoje Lietuvoje veikia beveik 400 „Ignitis ON“ įkrovimo prieigos, Latvijoje 20, o metų pabaigoje pirmosios įkrovimo prieigos pradės veikti Estijoje. Iki 2026 m. visose Baltijos šalyse „Ignitis ON“ įrengs iki 3 000 elektromobilių įkrovimo prieigų.

Lietuvoje veikiančias „Ignitis ON“ elektromobilių įkrovimo prieigas galima surasti vienoje „Ignitis ON“ programėlėje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų