Specialistai teigia, kad spūsčių mieste ypač sumažėjo įdiegus Automatizuotą šviesoforinio reguliavimo valdymo sistemą, nutiesus Vakarinio aplinkkelio I etapą, rekonstravus Žirnių gatvę, Gariūnų tiltą ir kelią.
Kitų metų pabaigoje, pabaigus Vakarinio aplinkkelio antro etapo statybas, sostinėje spūsčių dar labiau sumažės. Planuojama, kad Laisvės prospekte spūsčių metu automobilių srautas sumažės 50 proc., t.y. nuo 2000–3000 automobilių iki 1000–1500 automobilių, o kelionės trukmė – apie 25 proc. Be to, pabaigus Geležinio Vilko gatvės, tarp Goštauto g. ir Pietario g., rekonstrukciją ir pastačius viaduką kelionės laikas sutrumpės beveik dvigubai.
Vilniuje didžiausios spūstys kyla rytais ir vakarais pagrindinėse, miesto centrą su miegamaisiais rajonais jungiančiose, magistralėse. Rytiniai automobilių kamščiai trunka kiek mažiau nei valandą, vakariniai – maždaug 80 minučių. Rytinės spūstys dažniausiai susidaro pagrindinėse miesto arterijose (Ukmergės g., G. Vilko g., Kalvarijų g., Laisvės pr.). Tuo tarpu vakarinio piko metu transporto spūstys išsiplečia ir pasidaro sudėtingiau privažiuoti pagrindines miesto arterijas bei centrinę miesto dalį.
Artimiausiu metu taip pat pradės veikti ir mobili vairuotojų informacinės sistemos aplikacija. Jos naudotojams bus suteikiama informacija, kuriose Vilniaus vietose susidarė spūstis dėl vykdomų kelio darbų ar eismo įvykių.