Vilniaus miesto savivaldybės viešųjų ryšių skyrius BNS nurodė, kad „žalios rodyklės“ panaikintos Galvės ir J. Tiškevičiaus gatvių sankryžoje, Laisvės prospekto, Matulaičio ir Viršuliškių gatvių sankryžoje, Pilaitės prospekto ir Įsruties gatvių sankryžoje, Ukmergės – Bieliūno, Ukmergės – S.Neries, Rygos – Justiniškių, Rygos – Taikos, Laisvės prospekto – T.Narbuto gatvių sankryžose.
Vilniaus miesto savivaldybės eismo organizavimo skyriaus vedėjas Tomas Kamaitis BNS sakė, kad rodyklių nebeliko po diskusijų su eismo dalyviais ir mokyklų bendruomenėmis.
Pagal spalį įsigaliojusius Kelių eismo taisyklių (KET) pakeitimus, sukant į dešinę degant raudonam šviesoforo signalui ties lentele su žalia rodykle privaloma sustoti prieš „Stop“ liniją.
Pagal spalį įsigaliojusius Kelių eismo taisyklių (KET) pakeitimus, sukant į dešinę degant raudonam šviesoforo signalui ties lentele su žalia rodykle privaloma sustoti prieš „Stop“ liniją.
Prie šviesoforų pritvirtintos žaliosios rodyklės turi būti nuimtos iki 2020 metų.
Pasak T.Kamaičio, šį rudenį Vilniuje taip pat panaikintos dvi nereguliuojamos pėsčiųjų perėjos Šeimyniškių gatvėje ir Laisvės prospekte, o ties perėja, esančia T.Narbuto gatvėje, yra ribojamas greitis.
„Toliau dar naikinsime nereguliuojamas perėjas likusiose pagrindinėse miesto gatvėse su skiriamąja juosta, tačiau vykdome tyrimą ir apklausiame pėsčiuosius, ar jiems yra galimybė (vietoje naikinamos perėjos) pasirinkti saugų ir neženkliai ilgesnį maršrutą“, – sakė T.Kamaitis.
Savivaldybės pareigūno teigimu, planuojama naikinti perėją Žirnių – Tyzenhauzų gatvių sankirtoje, kuria naudojasi žmonės, norėdami patekti į Liepynės kapines. Vietoje jos norima įrengti tiesioginį praėjimą į kapines pro Vikingų gatvėje esantį šlaitą, ant šlaito įrengus pėstiesiems skirtus laiptus.
„Vikingų gatvėje planuojame įrengti laiptus, nes pagrindiniai naudotojai tos perėjos yra vykstantys į kapus žmonės. Naikinsime perėjas Geležinio vilko, Stepono Batoro gatvėse“, – teigė T.Kamaitis.