Vilniuje rengiama nestandartinių automobilių paroda „Freshfit 2016“

Birželio 18 d. „Instinct Society“ automobilių bendruomenė pakvies į „Freshfit 2016“ nestandartinių automobilių parodą, kuri vyks didžiausioje „Litexpo“ parodų rūmų salėje.
„Freshfit“ dalyviai
„Freshfit“ dalyviai / Organizatorių nuotr.

2015 metais daugiau nei 3000 žiūrovų aplankė „Litexpo“ vykusią pirmąją tokio masto „Stance“ stiliaus automobilių parodą Lietuvoje, o šiemet „Instinct Society“ komanda planuoja dar labiau ūgtelėjusį renginį žiūrovams ir dalyviams. Tačiau, norint įvertinti šios automobilių parodos augimą, reikėtų prisiminti ir jos ištakas.

Istorija: „Instinct Society“ ir „Refresh Season Opening“

2012 metais bendraminčių grupė įkūrė „Instinct Society“ klubą, kurį apibūdina kaip nestandartinių automobilių bendruomenę. Pagrindinis šios komandos tikslas buvo organizuoti „Stance“ automobilių kultūros renginius. Ši kultūra iš kitų išsiskyrė itin žemais automobiliais, papuoštais plačiais ratais ir kėbulo linijas neniokojančiais apdailos elementais.

Ši kultūra iš kitų išsiskyrė itin žemais automobiliais, papuoštais plačiais ratais ir kėbulo linijas neniokojančiais apdailos elementais.

Jau 2013 metais „Instinct Society“ bendruomenės nariai, padedami bendraminčių iš kitų automobilių klubų, išbandė savo jėgas organizuodami automobilių parodą. Parodos idėja gimė norint įvertinti kaip dalyvaujantys automobiliai pasikeitė nuo praėjusių metų.  

Į renginį universiteto aikštelėje iš viso susirinko 80 automobilių ir apie 1000 žiūrovų. 

„Refresh 14“ 

Pirmojo renginio sėkmė puikiai motyvavo organizatorius ir 2014 metais žiūrovai ir dalyviai išvydo stipriai patobulėjusį „Refresh 14“, kuris sulaukė didesnio dėmesio ir iš užsienio automobilių entuziastų. Tačiau net du kartus renginį užklupęs lietus bei noras toliau tobulėti privertė rimtai susimąstyti apie renginio vietos ir koncepcijos pakeitimą. Taip, vietoje parodos po atviru dangumi, gimė svajonė apie tokią parodą, kokią iki tol teko matyti tik per vaizdo įrašus iš vakarų Europos ir Jungtinių Amerikos Valstijų.

Pirmasis renginys „Litexpo“

Sparčiai augantis „Stance“ kultūros lygis buvo puiki paskata augti ir „Instinct Society“ organizuojamoms automobilių parodoms. Idėja organizuoti renginį „Litexpo“ parodų rūmuose iškėlė daugybę naujų iššūkių. Pasikeitė parodos koncepcija, o pats renginys gavo naują pavadinimą – „Freshfit“, reiškiantį naują pradžią. 

Išaušus renginio dienai, visas vargas atrodė visiškai to vertas: pro duris plūste plūdo žiūrovai, visą dieną galėję dairytis į geriausius Lietuvos „Stance“ stiliaus automobilius. Parodoje apsilankė dalyviai ir iš Latvijos, Estijos bei Rusijos. Iš viso „Litexpo“ salėje buvo virš 80 atrinktų automobilių, o virš 3000 susirinkusių žiūrovų be parodos taip pat galėjo stebėti radijo bangomis valdomų automobilių „drifto“ varžybas, balsuoti už jiems labiausiai patikusį automobilį, žaisti stalo futbolą ar apsipirkti automobilinių prekių zonoje. 

„Freshfit 2016“

Ko sulauksite šių metų „Freshfit 2016“ nestandartinių automobilių parodoje? Renginio plotas didėja trečdaliu, kiek vėlesnė nei įprastai renginio data, leis didžiausioje „Litexpo“ salėje išvysti dar daugiau dalyvių iš Lietuvos ir užsienio nei 2015 metais. Taip pat susirinkusių lauks daugybė pramogų ir dar platesnė pardavėjų zonos pasiūla, kuri pateiks įvairios produkcijos pristatymą. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis