Komentaruose parašykite, kuriose Vilniaus gatvėse patiriate daugiausiai nepatogumų.
„Jau praėjusią savaitę nuvažiuoti iš Viršuliškių į Žalgirio gatvę (pro T.Narbuto ir Geležinio Vilko – red. past.) buvo problema. Pirmieji spąstai – iš Pilaitės pr. pro viaduką įvažiuojant į T.Narbuto gatvę, nes norėdamas iš antros prospekto juostos staiga patenki į aklavietę turi sustoti ir laukti, kol įlįsi į srautą pirmoje eismo juostoje.
Po to vienu metu buvo kliūtis antroje juostoje ties posūkiu į Žvėryną. Galiausiai, staiga viena juosta dėl remonto dingdavo Edukologijos žiede – ir vėl trikdis, formuojantis spūstis. O Geležinio Vilko gatvės remontas, važiuojant nuo Neste ir Circle K degalinių į Linkmenų / Žalgirio g. pusę, apskritai didelis chaosas. Ten vairuotojai vieni kitus blokuodavo ar per degalinę bandydavo aplenkti spūstis ir anksčiau. Tai remontas tik pablogino situaciją“, – rašo Petras K.
Kiti skaitytojai dalijasi patirtimi, kad šių remontuojamų gatvių ruožų reikia vengti ir apvažiuoti naudojantis išmaniosiomis programėlėmis. Tarkime, Waze, kuri pasiūlys greitesnį maršrutą, apvažiuojant spūstis ratu.
Iš tiesų, artėjant darbo dienos pabaigai, „Google Maps“ žemėlapis, rodantis eismo spūstis, ima raudonuoti vis labiau. Todėl nesunku orientuotis, kurias sostinės dalis reikia apvažiuoti alternatyviais maršrutais. Tai – Pilaitės pr. prieš viaduką (T.Narbuto g. pradžią), pati T.Narbuto g. ties Edukologijos universitetu, Lvivo–Geležinio Vilko–Saltoniškių g. trikampis ties minėtomis degalinėmis, Konstitucijos pr., A.Goštauto, Žirmūnų, Tuskulėnų g., Oslo, Tūkstantmečio, Ozo g. ir t. t.
Įmonė „Grinda“ žada dirbti ir naktimis, rugsėjį darbai bus baigti
Miesto tvarkymo įmonė „Grinda“ pasidalijo informacija apie atliekamus darbus Geležinio Vilko gatvėje (minėtas trikampis ties posūkiu į Žalgirio g.).
„Geležinio Vilko g. atkarpa nuo Ukmergės g. iki Linkmenų g. (ties naujuoju Vilniaus japonišku sodu ar „Tokvilos“ salonu, kam kaip patogiau) buvo bene vienintelė šios greitojo eismo gatvės atkarpa, kurios iki tol nepasiekė rimtesni remonto darbai – prieš kelerius metus sutvarkyta atkarpa nuo Tūkstantmečio žiedo iki Geležinio Vilko tilto, vėliau – nuo Baltupių iki Ukmergės g., o štai ši trumpa atkarpėlė dar laukė savo eilės. Dėl suprantamų priežasčių – mat šalia kuriant Japonišką sodą numatyta lankytojų parkavimo aikštelė, dėl to turėjo keistis judėjimo schema, įvažos, šaligatvių geometrija...
Didelę dalį darbų, esančių ne važiuojamojoje gatvės dalyje, jau atlikome, šią savaitę naktimis laukia asfaltavimas (dvi juostos, kiekvienoje – po du asfalto dangos sluoksnius). Po to estafetę perduosime horizontalųjį ženklinimą atliekančiai įmonei, ši visus darbus turėtų užbaigti iki rugpjūčio 31 d.
Suprantama, remontuojamoje gatvės dalyje yra numatyti eismo ribojimai – eismas iš dviejų viena kryptimi judančių juostų bus nukreipiamas viena eismo juosta, dėl to šią atkarpą reikės įveikti lėtai ir atidžiai“, – rašoma įmonės paskyroje.
Kada laukti didžiausių spūsčių?
Paprastai spūstys sugrįžta likus savaitei iki Rugsėjo 1-osios. Kadangi šiemet Rugsėjo 1-oji ketvirtadienį, tai, remiantis praktika, galima spėti, kad pirmas dvi rugsėjo dienas spūsčių piko nebus, nes srautai išsiskirstys. Tačiau su nauja jėga jie sugrįš antrąją rugsėjo savaitę – nuo rugsėjo 5 d., kai nusistovės rytiniai srautai. Tėvai pradės masiškai tuo pačiu metu vežti vaikus į mokyklas ir darželius, todėl tikrąjį spūsčių mastą pajusime kiek vėliau.