VVT direktorius Rimantas Markauskas BNS teigė, kad bendrovė jau buvo susitikusi su gamintojais. Jis pabrėžė, kad autobusai gali būti dujiniai, hibridiniai ar dyzeliniai.
„Jie tokios talpos dujinių autobusų nelabai gamina. Neperkame standartinių, nes mums reikia mažesnio, iki 10 metrų ilgio autobusų, nes jie važinės siauromis gatvėmis. Keleivių srautas šiuose maršrutuose nėra toks didelis, kad reiktų didelės talpos autobusų“, – sakė R.Markauskas.
Anot jo, autobusai važinės 9-u ir 115-u maršrutais.
VVT taip pat ketina pirkti penkis elektrinius autobusus – konkursą planuojama paskelbti iki lapkričio 8 dienos.
Bendrovės direktoriaus teigimu, įmonė neturi infrastruktūros, jog pirktų daugiau elektrinių autobusų – šiuo metu jie gali nuvažiuoti apie 180 kilometrų, o įmonė pageidauja, jog autobusai galėtų nuvažiuoti bent 350 kilometrų ir vienu pakrovimu dirbtų visą dieną.
„Reikia infrastruktūros, kad galutinėse maršrutų stotelėse būtų galima pakrauti. Be to, pas mus žiemos yra ne tokios, kaip Vakaruose, baterija taip pat reaguoja į tai. Konkurso iki šiol nesame paskelbę, nes norime viską gerai išsinagrinėti“, – sakė R.Markauskas.
Vilnius vasaros pabaigoje skelbė, kad į 135 naujų autobusų pirkimą planuojama investuoti 38,5 mln. eurų.
Planuojama, kad iki 2020 metų sostinės autobusų parkas pasipildys penkiais elektra varomais, 70 triašių hibridinių, 50 dviašių gamtinėmis dujomis varomų ir 10 mažos talpos autobusų. R.Markauskas teigė, atnaujinus parką, seniausi Vilniaus gatvėmis riedantys autobusai bus pagaminti 2013 metais.