Nustatyta, kad pirkimas negalėjo būti laikomas mažos vertės pirkimu ir vykdomas neskelbiant, nes neatitinka nei vienos mažos vertės pirkimą apibūdinančių sąlygų. Kaip numatyta įstatyme, mažos vertės viešuoju pirkimu laikomas supaprastintas pirkimas, kai prekių ar paslaugų pirkimo vertė yra mažesnė kaip 100 tūkst. Lt arba perkamos panašios prekės, paslaugos ar darbai dėl to paties objekto yra suskirstyti į atskiras dalis, kurių kiekvienai numatoma sudaryti atskirą pirkimo sutartį, jeigu bendra šių sutarčių vertė yra ne didesnė kaip 10 procentų prekių ar paslaugų supaprastintų pirkimų to paties tipo sutarčių vertės ir mažesnė kaip 100 tūkst. Lt.
Apskaičiuojant numatomą prekių pirkimo vertę turi būti sumuojamos visų numatomų sudaryti tos pačios rūšies prekių sutarčių vertės. Kadangi viešoji įstaiga „Vilnius veža“ 2012 m. dėl to paties objekto – keleivinių automobilių – vykdė 3 viešuosius pirkimus (atvirą tarptautinį konkursą „Automobilių veiklos nuomos pirkimas“, kurio numatoma pirkimo vertė – 9 mln. Lt, supaprastintą atvirą konkursą „M1 klasės keleivinių automobilių pirkimas“, kurio pirkimo vertė – 276 tūkst. Lt ir 99 tūkst. Lt vertės automobilių veiklos nuomos pirkimą), numatoma prekių pirkimo vertė automobilių veiklos nuomos pirkimo vykdymo metu buvo 9 099 000 Lt, o per visus metus – 9 375 000 Lt.
Vilniaus meras Artūras Zuokas komentuoti šio sprendimo nepanoro, tvirtindamas, kad su juo dar nesusipažino. Tačiau pusiau juokais, pusiau rimtai pažadėjo, kad jeigu prireiks, sutartį pagerins.