Prabangūs automobiliai, kurie modifikuojami pagal šį stilių, yra pažeminami, praplatinama jų stovėsena. Naudojami „agresyvesni“ ratai, pakaba bei tos pačios stilistikos kėbulo dalys. VIP stiliaus automobiliai dažniausiai būna dideli, brangūs, varomi galiniais ratais. Tačiau kartais būna naudojami ir minivenai bei į juos panašus japoniški automobiliai, vadinami „kei“.
Kokius automobilius naudoja
Kaip jau minėta, dažniausiai naudojami prabangūs japoniški automobiliai, tačiau akivaizdu, kad ne kiekvienas „Nissan“ ar „Toyota“ automobilis tam tinka. Pavyzdžiui, dažnai naudojami „Nissan Cedric“, „Nissan Gloria“, „Nissan Fuga“, „Nissan Leopard“ automobiliai. „Toyota Aristo“, „Toyota Celsor“, „Toyota Crown Majesta“. Taip pat naudojami tokie automobiliai, kaip „Mitsubishi Proudia“, „Mitsubishi Dignity“, „Mazda Sentia“, „Mazda Luce“, „Honda Legend“, „Honda Vigor“ ir pan.
Automobilių entuziastai suteikdavo tokiems automobiliams kitokios perspektyvos, visi automobiliai, nuo tokių minivenų kaip „Toyota Estima“ arba „Honda Odyssey“ iki mažesnių, kaip „Suzuki Capppucino“ bei „Toyota bB“, tiko šioms modifikacijoms.
Amerikoje VIP stilius dažniausiai pritaikomos tokiems automobiliams, kaip „Lexus GS“, „Lexus LS“, „Infiniti Q45“, „Infiniti M45“ ir „Acura RL“.
Nuo gangsterių iki gatvės lenktynininkų
VIP stiliaus modifikacijų ištakos yra siejamos su Yakuza – taip vadinami Japonijoje buvusios tarptautinio organizuoto nusikalstamumo grupės nariai, paprasčiau tariant – to meto gangsteriai. Naudodami modifikuotus limuzinus, jie neretai išvengdavo policijos bei konkuruojančių gaujų dėmesio.
Osakos miesto gatvėse lenktyniaujantys vairuotojai taip pat norėjo atkreipti kuo mažiau dėmesio ir išvengti kontakto su policininkais, tad VIP stiliaus modifikacijas pritaikė savaip. Ir maždaug 1990-aisiais iš sportinių automobilių jie persėdo į sedanus, kurie atkreipdavo mažiau dėmesio ir galėdavo likti nepastebėti.
Dažniausiai VIP stiliaus automobilius sieja šios modifikacijos: ratlankiai su plačia palange, duslintuvas, kuris išsikiša iš už galinio bamperio, kėbulo komplektas, blizgūs dažai ir pažemintas automobilių aukštis. Taip pat naudojami vieno stiliaus bamperiai, sparnai, kapotas, bagažinė.
Neretai daugelyje VIP stiliaus automobilių pastebimas mažas neigiamas ratų išvertimo kampas, t. y. viršutinė rato dalis „palenda“ po kėbulo arka. Tradiciškai VIP stiliaus automobiliai būna juodos, baltos, pilkos arba sidabrinės spalvos.
Šiuo metu tokia automobilių modifikacija Japonijoje laikoma kaip išsiskirianti ir siekianti dėmesio, o ne padedantį pasislėpti. Tokių automobilių savininkams tenka pakloti nemenkas sumas ir dėl ten esančių automobilių kelių mokesčių.
Dabar neretai šio stiliaus pavadinimas VIP siejamas ir su trumpiniu „very important person“ (liet. labai svarbus asmuo), tačiau automobilių modifikacijas atliekantys asmenys šį terminą tiesiog priskiria prie automobilių modifikacijos stilių.