Dar prieš pusantrų metų Aukštelkėje prie „Autogedo“ dirbtuvių stovėjo daužtas BMW šeštukas su 3,5 litro varikliu. Taip pat kažkur ant stalo mėtėsi vieno turtingo Rusijos piliečio atsiųsta perdirbto sovietinio automobilio nuotrauka.
Būtent pagal nuotrauką ir buvo sukurtas šis naujas automobilis.
Kone visos skardos buvo iš naujo pagamintos ir kruopščiai surinktos į vieną kėbulą, kuris pagal dizainą panašus į steroidų privalgiusią „Volgą“.
Meistrai pokštauja – čia kaip kavą su pienu maišyti – du geri daiktai sugadinti. Bet čia tik pokštas. Tokius modelius paprastai užsimano turėti tie žmonės, kurių nebetenkina serijiniai modeliai.
Ne vienas, žvelgdamas į šį meno kūrinį, gali priekaištauti, jog tokių Rusijoje jau pilna. Tiesa yra tokia, kad tokio pat tikrai niekas neturi. Vien ką reiškia, jog apdailos detalės ir stiklai buvo daromi pagal užsakymą tik šiam automobiliui.
Atrodo įspūdingai. Lyg ir „Volga“, bet daug ilgesnė, žemesnė, platesnė. Iš tiesų, iš tikro originalaus sovietinio automobilio čia turime tik variklio dangčio elnio statulėlę, veidrodėlius, anteną, rankenas ir galinę emblemą.
Tai tikrų automenininkų darbas, kuriems BMW koncerno inžinieriai nedavė jokių brėžinių.
Viduje kruopščiai pasiūtas naujas salonas, oda padengta panelė, vairas. BMW ženklų galima rasti kur kas daugiau nei sovietinių laikų kolūkių pirmininkų automobilio požymių.
Šiek tiek į pagerintą „Volgą“ trenkia galingi ratlankiai su stipinais, tačiau tai tik apgaulė akims. Tokie pat kažkam galėtų priminti ir „Jaguar“.
Variklis su BMW emblema dirba puikiai. Vairuotojas gali pasirinkti – važiuoti tyliai ar efektingai. Vieno mygtuko paspaudimas ir išmetimas pradeda keliauti kitais kanalais. Pasigirsta riaumojimas.
Taip pat meistrai šiek tiek pakeitė važiuoklę. Originalus BMW nebuvo skirtas driftui. Greičiau – stabiliam komfortiškam važiavimui. Dabar automobilis puikiai tinka driftui ir lengvai „piešia saules“.
Mėgėjai, žinoma, norėtų, kad šis išskirtinis modelis būtų geresnis nei gamyklinis BMW 635, tačiau reikia žvelgti tiesai į akis – mainais už originalumą tenka paaukoti šiek tiek aerodinamikos ir garso izoliacijos. Tai tikrų automenininkų darbas, kuriems BMW koncerno inžinieriai nedavė jokių brėžinių.