„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Visureigių karai: baltarusių „Hunta“ meta iššūkį rusų „terminatoriams“

Baltarusių sukonstruotas visureigis-monstras „Hunta“ meta iššūkį rusų pasididžiavimui – „Šerpui“. Tarp šių dviejų visureigių gamintojų jau prasidėjo reklaminis karas. Panašu, kad jis baigsis realia dvikova bekelės plotuose.
Visureigis-monstras „Hunta“
Visureigis-monstras „Hunta“ / Gamintojų iliustr.
Temos: 1 Baltarusija

Baltarusiai, internete paviešinę filmą, kuriama provokuoja „Šerpo“ kūrėjus dvikovai, ko gero, jau pasiekė savo.

Rusai priėmė „Huntos“ konstruktorių iššūkį, tačiau dvikovos data dar neskelbiama.

Reklaminio karo pradžia

Rusijos kompanija „Šerp“ prieš metus pradėjo reklamuoti savo visureigį-monstrą, važiuojantį žemo slėgio guminiais ratais. Visureigiais-monstrais (angl. – monster trucks) vadinamos ypatingai modifikuotos padidinto pravažumo transporto priemonės milžiniškais ratais dažniausiai būna skirtos JAV populiarioms gana destruktyvaus pobūdžio parodomosioms lenktynėms.

Rusai visureigio-monstro idėją pamėgino įgyvendinti proziškiau ir pragmatiškiau – sukūrė nediduką, tačiau bet kokiu paviršiumi pravažiuojantį visureigį „Sherp ATV“. Ne mažiau įspūdingas ir jo „protėvis“ – „Cheburator“.

„Šerpo“ gamintojai tvirtina, kad jam nėra lygių, vertinant pravažumą. Šis automobilis neturi įprasto vairo, jis valdomas frikciniais mechanizmais ir traukėmis – panašiai kaip daugelis vikšrinių mašinų.

VIDEO: Visureigis „Šerpas“

Įspūdinguosius „Šerpo“ ratus suka 4 cilindrų, tik 1,5 litro darbinio tūrio ir tik 44 a.g. japoniškas turbodyzelinis variklis Kubota V1505-t. Maksimalus „Šerpo“ greitis sausuma – 45 km/val., minimalus – 1,5 km/val., kreiserinis greitis vandenyje – 6 km/val.

Taip pat skaitykite: Rusiški pelkių „nykštukai-monstrai“: sukryžmintas Terminatorius su Kūlverstuku

Bendras vokiečių ir baltarusių kūrinys su „Žigulių“ varikliu

„Hunta“ – bendras baltarusių ir vokiečių kūrinys. Jis gerokai labiau primena tradicinį automobilį, turi pasukamus priekinius ratus, vairą ir pasižymi minimaliu komfortu.

Ratų bazė – 3100 mm, tad teoriškai visureigis gali pakibti ant dugno (palyginimui – jo konkurento „Šerpo“ visas ilgis 3400 mm).

Siūlomi du variklių tipai: 2 l dyzelinis CMD GN 199AT, išvystantis 95 AG ir 1,7 l benzininis VAZ-21214 (81 AG). Maksimalus greitis sausumoje – 50 km/val., o vandenyje 8 km/val.

Pasižiūrėkite klipą, kuriame „Hunta“ kviečia „Šerpą“ į dvikovą:

VIDEO: Я - HUNTA! Я - КОРОЛЬ БЕЗДОРОЖЬЯ! ШЕРП, А ТЫ КТО?

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs