Pertraukų svarba
Kitas svarbus dalykas – navigacija. Šiuolaikinės navigacijos veikia gerai, jų pasirinkimas – didelis, o atnaujinimai dažni, tad navigacinėse sistemose neegzistuojančių naujų kelių yra labai nedaug.
„Jeigu važiuoji labai greitai, bet ne į tą pusę, tai vis tiek neišeina greitai. Navigacija yra svarbi visur“, – sakė V.Milius.
Jeigu važiuoji labai greitai, bet ne į tą pusę, tai vis tiek neišeina greitai. Navigacija yra svarbi visur.
Jis teigė, kad žmonės kartais daro klaidų netgi žiūrėdami į navigaciją – netiksliai interpretuodami, ką ji rodo, pasuka ne tuo keliu ir turi daryti didelį lankstą. Daug navigacijos sistemų nurodo ne tik kelio numerį, bet ir kryptį ar eismo juostą, kurioje reikia važiuoti, tačiau ji gali klysti, todėl būtina pasitikrinti su tikraisiais kelio ženklais.
Naudinga yra atsiminti miestų pavadinimus, kuriuos reikia kirsti kelionės metu – suklydus navigacijai, visada galima pasitikėti nurodomaisiais kelio ženklais, kurie Europos valstybėse sustatyti tankiai.
Pasak keliautojo, ne mažiau svarbus dalykas yra tikslus orientavimasis situacijoje. Reikia suvokti, kuriuo metu į kurią eismo juostą atsistoti, kokiu greičiu kur važiuoti, matyti, kas laukia priekyje, ką daryti su netikėtai atsiradusiomis grūstimis – galbūt verta pastovėti, o gal reikia ieškoti aplinkkelio.
„Tą daryti gerai padeda tik patirtis. Vieną kartą per metus kažkur važiuodamas vargu ar gerai suvoksi visą aplinkinę eismo situaciją“, – kalbėjo vairuotojas.
V.Milius pridūrė, kad žmonės kelionėse neretai leidžia sau atsipalaiduoti – dažnai stoja degalinėse, ilgiau užtrunka kavinėje ir t.t. Tokie dalykai labai numuša vidutinį kelionės greitį – net ir dešimt minučių trunkantis sustojimas poilsiavietėje šalia greitkelio lemia kelias dešimtis nenuvažiuotų kilometrų.
Niekas negali kompensuoti miego išskyrus miegą.
„Vienas žmogus degalinėje užtrunka 5 minutes ir spėja benzino prisipilti, vandens nusipirkti ir į tualetą nueiti, o kitas per pusvalandį nelabai susikrapšto“, – sakė „Autobild Lietuva“ redaktorius.