Valdžiai pasenusios „ZiL“ technologijos pasirodė nesvarbios – jeigu prezidentas pasakė, kad limuzino reikia, reiškias reikia. Reikalavimai buvo aiškūs – galingas V8 motoras ir galimybė vežti tris keleivius. Taigi, po ilgo inžinierių bei dizainerių triūso, praėjusį rudenį iš „ZiL“ dirbtuvių išriedėjo 4112P.
Šis limuzinas po kapotu turėjo sumontuotą 7,7 litro V8 jėgainę su 400 AG. „ZiL“ kompanijos limuzinų skyriaus vadovas neslėpė išdidumo: „Pažiūrėkite į Obamos automobilį. Jis atrodo kaip koks suvargęs povandeninis laivas – jokios estetikos, negražus.“
Tačiau „ZiL“ susidūrė su kita, labai rimta problema – į valdžios vadovo postą sugrįžusiam Putinui, pasak „Moscow Times“, tokios Rusijos automobilių gamintojo pastangos pasirodė pernelyg bergždžios. Dabartinio prezidento nuomone, 4112P išvaizda yra per prasta, negana to, tiek išorėje, tiek viduje reikėtų atlikti daugybę pakeitimų.
Tuo tarpu „ZiL“ vadovas Sergejus Sokolovas tvirtina, kad Putinas net nematė tikrojo, jam skirto limuzino – jis nebuvo pristatytas viešai. Rusijos valdžios atstovai tokio teiginio nekomentavo.
Dabar į šią smėlio dėžę pažaisti atėjo ir „Marussia“ bei GAZ koncernai. „Moscow Times“ teigimu, pastarasis limuziną kuria ant naujojo „Audi A8“ platformos, o galutinį rezultatą turėtų pristatyti kitais metais, tuo tarpu „Marussia“ Putinui įspūdį bandys palikti 2015-aisiais, pristatydami visiškai originalų modelį.
Vienas Rusijos portalas paskelbė konkursą, kuriame kiekvienas norintis gali pasiūlyti prezidentinio limuzino dizainą. Dalinamės darbais ir su jumis.