Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Vokiečiai iš naujo atranda „Opel“?

„Opel“ automobilių pardavimai Europoje auga jau septintą mėnesį iš eilės. Įdomiausia, kad labiausiai pardavimai kilo šio gamintojų namų rinkoje: Vokietijoje vien gegužės mėnesį parduota 38 procentais daugiau „Opel“ nei pernai tuo pačiu metu, rinkos dalis pasiekė 8,1 procento.
„Opel Meriva“
„Opel Meriva“ / Gamintojo nuotr.

Baltijos šalyse pardavimai išaugo trigubai ir gerokai pranoko 2010 metų pardavimų rezultatus: nuo sausio iki gegužės parduota daugiau nei 490 vienetų šių automobilių. Šių metų gegužės mėnuo „Opel“ gamintojams vienas sėkmingiausių Baltijos šalyse per pastaruosius dvejus metus.

Per metus Europoje „Opel“ rinkos dalis kilo nuo 5,8 proc. iki 6,3 proc. ir tai yra beveik 24 tūkstančiais daugiau parduotų automobilių.

Per pirmuosius 5 šių metų mėnesius pardavimai išaugo per 55 tūkst. automobilių – 11,6 procento lyginant su praėjusių metų tuo pačiu periodu. Nuo šių metų sausio iki gegužės mėnesio, „Opel“ kompanija pardavė 534 tūkst. automobilių Europoje, o rinkos dalis kilo net 23 iš 27 Europos valstybių.

„Meriva“ ir „Astra Sports Tourer“ modeliai buvo itin sėkmingi – abu užėmė pirmą vietą savo segmente. „Meriva“ modelio populiarumas skatina Saragosos (Ispanija) gamyklą didinti gamybos apimtis. Nors šis automobilis rinkoje mažiau nei metus, tačiau jau šią savaitę iš gamyklos Saragosoje išriedės 150 tūkstantasis naujausios kartos „Meriva“ modelis.

Alainas Visseris, „Opel“ pardavimų, rinkodaros ir techninės priežiūros viceprezidentas: „Per paskutinius kelis mėnesius vos keliems automobilių gamintojams pavyko pasiekti tokius rezultatus, o tai rodo, jog mūsų gaminami automobiliai visiškai atitinka mūsų klientų poreikius ir reikalavimus“. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos