„Audi“ atstovai teigia, kad šiuo automobiliu sieks užkariauti jaunų automobilininkų širdis, ir Q2 jiems taps ypač kompaktišku ir manevringu automobiliu mieste.
Kompaktiškumą didina specialiai sukurta stogo linija, kuri leidžia patogiai sėdėti aukštaūgiams žmonėms, o taip pat ypač talpi bagažinė, kaip tokių gabaritų automobiliui – ji gali talpinti kiek daugiau nei 400 litrų bagažo.
Q2 gamybos pradžia ganėtinai kukli – bus galimas priekiniais ratais varomas variantas, o „Quattro“ sistema bus komplektuojama tik su galingiausiais motorais. Variklių linijoje bus jau pažįstami TDI ir TFSI varikliai. Teigiama, kad bus galima rinktis vieną iš šešių variklių, kurie bus nuo 1 iki 2 litrų darbo tūrio.
Vieno litro darbo tūrio, trijų cilindrų TFSI variklis, lygiai toks pats, koks montuojamas į A1, bus montuojamas ir į Q2. 1.0 TFSI generuoja 114 arklio galių. Manoma, kad šis variklis Q2 kailyje, vartos apie 5,5 litrų benzino šimtui kilometrų nuvažiuoti. Taip pat linijoje bus ir 1,4 litro darbo tūrio variklis ir galingiausias, 187 arklio galias generuosiantis dvilitris TFSI.
Dyzeliną vairuotojai pils į 1,6 litro darbo tūrio TDI 114 arklio galių variklį, arba į dvilitrį 148 arba 187 arklio galias generuojantį variklį. Mechaninė pavarų dėžė į Q2 bus montuojama standartiškai, tačiau bus galima ir automatinė „S-tronic“ dėžė.
Q2 turės viską, ką turi ir kiti nauji „Audi“ automobiliai, keturių važiavimo režimų pasirinkimą, multimedijos įrangą „Audi MMI“, galimybę 10 mm sužeminti automobilio aukštį ir pan.
Q2 turės ir anksčiau nematytas tokioje klasėje saugumo funkcijas – autonominę stabdymo sistemą, adaptyviąją kruizo kontrolę, eismo spūsčių pagalbininką, vairuotojui aplinkoje orientuotis padės ne viena kamera, kelio ženklų atpažinimo sistema ir dar eilė kitų, jau įprastų saugumo funkcijų.