Vokiečių dizaino nominacijose – dviejų BMW modelių triumfas

Vokiečių leidinio automobilininkams „Auto Zeitung“ tradiciškai rengiamoje „Design Trophy 2015“ nominacijoje triumfavo du BMW modeliai – „BMW 4 Gran Coupe“ laimėjo sedanų kategorijoje, o „BMW 2 Series Convertible“ tapo dailiausiu kompaktišku automobiliu. „Design Trophy 2015“ apdovanojimuose savo kategorijose į geriausiai įvertintų automobilių trejetuką taip pat pateko „BMW M3/M4“, „BMW X6“ ir penkerių durų „MINI“.
„BMW 435i Gran Coupe“
„BMW 435i Gran Coupe“ / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

„Šie apdovanojimai įrodo, kad BMW kuria automobilius, kurie žavi vairuotojus ir tampa dizaino etalonais visai automobilių industrijai. Laimėję modeliai atspindi, ko automobilio dizaine ieško vairuotojai, ir tai yra išskirtinumo, veržlumo, sportiškumo ir solidumo derinys. Beje, „Design Trophy“ nominacijose koncerno automobiliai pasižymėjo ir anksčiau. Vokiečių leidinio skaitytojai ankstesniais metais savo balsus atidavė už „BMW i3“, „BMW i8“ ir „BMW 2“ serijos kupe“, – sako BMW įgaliotosios atstovės Lietuvoje „Krasta Auto“ generalinis direktorius Olegas Martyniukas.

Vokiečių leidinio „Auto Zeitung“ kiekvienais metais rengiamuose „Design Trophy“ apdovanojimuose automobilius renka skaitytojai. Jie gali skirti savo balsą už rinkoje pasirodžiusį modelį, kurio dizainas, jų nuomone, yra geriausias. Nominantai renkami penkiose kategorijose, renkant šių metų geriausius balsavo 22 tūkst. skaitytojų. 

„BMW 4 Gran Coupe“ – pirmas vidutinio dydžio segmente

Šių metų „Design Trophy“ laimėjęs „BMW 4 Gran Coupe“ yra pirmasis keturių durų kupė prabangių vidutinio dydžio automobilių segmente. Šiame modelyje išlaikyta BMW būdinga dinamiška išvaizda, o veržlesnė automobilio forma, kitokia stogo linija ir nuožulni bagažinė suteikia lengvumo pojūtį, solidumo ir aukštesnės klasės automobilio išvaizdą. 

„Pernai metais Lietuvoje ir kitose šalyse debiutavęs „Gran Coupe“ modelis užpildė nišą tarp 3-ios ir 5-os serijos BMW. Mūsų šalyje šį automobilį atrado pirkėjai, kuriuos žavi kupė formos, o dėl komforto reikalingos ketverios durys. Jie nori išskirtinio automobilio, kuriame derėtų klasikinis solidumas ir sportiškumas“, – sakė O. Martyniukas.

Keturių durų kupė modeliai siūlomi su penkiais skirtingais varikliais – trimis benzininiais ir dviem – dyzeliniais. Pats galingiausias variantas – benzininis šešių cilindrų 3 litrų darbinio tūrio variklis „BMW 435i“. Jis išvysto 225 kW/306 AG galią, o iki 100 km/val. toks automobilis įsibėgėja per 5,5 sekundės. 100 km nuvažiuoti šis variklis sunaudoja 8,1 l degalų. Ekonomiškiausia „BMW 4 Gran Coupé“ versija – su  dyzeliniu „BMW 418d“ varikliu, kurio galia siekia 105 kW/143 AG, o degalų sąnaudos – 4,5-4,7 l/100 km. 

„BMW 2 Series Convertible“ – savo klasės atletas

„BMW 2 Series Convertible“ iš kitų kompaktinės klasės kabrioletų išsiskiria atletišku dizainu, ypač dinamiškais varikliais bei laivo denį primenančiu interjeru. Svarbiausias kabrioleto akcentas – elektrinis nudengiamas medžiaginis stogas – buvo perprojektuotas iš naujo bei pagerintos jo garso izoliacijos savybės, dėl kurių vairuotojai dabar girdi gerokai mažiau vėjo bei kelio triukšmo. „BMW 2 Series Convertible“ stogą atidaryti arba uždaryti galima važiuojant net iki 50 km/h greičiu, o visas procesas trunka vos 20 sekundžių.

Po „BMW 2 Series Convertible“ variklio dangčiu gali būti montuojami trys dinamiški benzininiai ir vienas dyzelinis variklis. Galingiausiame „BMW M235i Convertible“ modelyje montuojamas 3 l darbinio tūrio variklis, išvystantis 240kW/326AG, „BMW 220i Convertible“ turi 2 l darbinio tūrio, 135kW/184AG variklį, „BMW 228i Convertible“ – 2 l darbinio tūrio 180kW/245AG agregatą. Dyzelinių variklių gerbėjai gali užsisakyti „BMW 228i Convertible“, po kurio variklio dangčiu dirba 2 l darbinio tūrio, 140kW/190AG motoras.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis