Paketas bus parduotas Bundesratui – federacijos žemių interesams atstovaujantiems parlamento rūmams, tačiau svarstymas ir tvirtinimas juose laikomas tik formalia procedūra. Nepaisant to, Bundesratas, formuodamas bendrą su Bundestagu derinimų komisiją, gali užvilkinti šią procedūrą iki pat rinkimų rugsėjo 24-ąją. Kelios federacijos žemės nepritarimą tokiai naujovei jau yra išreiškusios.
Vyriausybės skaičiavimais, šalies automobilių kelių apmokestinimas turėtų valstybės iždą per metus papildyti maždaug 500 mln. eurų. Mokėti už važiavimą keliais tektų tiek užsienio, tiek ir vietiniams lengvųjų automobilių vairuotojams, tačiau Vokietijos gyventojams atitinkamai sumažėtų automobilių mokestis.
Dar 2015 metais Bundestago per pirmąjį svarstymą priimtas pradinis pataisų variantas sulaukė griežtos kritikos iš Europos Komisijos, kuri jame įžvelgė užsienio lengvųjų automobilių vairuotojų diskriminavimą. 2016-ųjų pabaigoje Vokietijos valdžia šias pastabas pagaliau pripažino pagrįstomis, sutiko sumažinti mokesčių įkainius užsieniečiams už trumpalaikį naudojimąsi keliais bei nustatė mokesčių nuolaidas mažiausiai aplinką teršiančius automobilius turintiems šalies gyventojams.