Sumą, kurią turės sumokėti „Volkswagen“, sudaro didžiausia įmanoma 5 mln. eurų bauda ir grąžinamas neteisėtai gautas pelnas, kuris siekia 995 mln. eurų.
„Dyzelgeitu“ pramintas skandalas kilo 2015 metų rugsėjį, kai „Volkswagen“ pripažino, jog 11 mln. visame pasaulyje parduotų dyzelinių automobilių – o tai daugiausia buvo „Volkswagen“ markės automobiliai, nors tarp jų buvo ir „Audi“, „Porsche“, „Škoda“ bei „Seat“ markių transporto priemonių, – buvo įdiegusi vadinamuosius išderinimo įtaisus, kad šios transporto priemonės atliekant jų taršos bandymus atrodytų ekologiškesni negu iš tikrųjų yra.
Ši krizė „Volkswagen“ jau atsiėjo daugiau kaip 25 mlrd. eurų, kuriuos teko skirti automobilių išpirkimui, baudoms ir kompensacijoms. Taip pat buvo suduotas didžiulis smūgis reputacijai.