Keturi autonominiai traukiniai įsilies į šio šiaurinio miesto greitųjų traukinių sistemą „S-Bahn“ ir, pasitelkiant esamą geležinkelių infrastruktūrą, gruodį pradės vežioti keleivius.
Kiti miestai, tokie kaip Paryžius, turi bepiločių metropoliteno traukinių, o oro uostuose dažnai būna automatizuotų vienbėgių traukinių, kursuojančių tarp terminalų, bet jie važinėja savais vienbėgiais geležinkeliais, o naujieji Hamburgo traukiniai važinės tais pačiais geležinkeliais kaip įprasti traukiniai.
Projektas, kurį „Siemens“ ir „Deutsche Bahn“ vadina pirmuoju pasaulyje, yra 60 mln. eurų atsieisiančios Hamburgo greitųjų miesto traukinių sistemos modernizacijos dalis.
„Deutsche Bahn“ vadovas Richardas Lutzas sakė, kad automatizuoti traukiniai užtikrina „patikimesnes“ paslaugas be būtinybės nutiesti „nors vieną naujų bėgių kilometrą“.
„Darome geležinkelių transportą išmanesnį“, – sakė „Siemens“ vadovas Rolandas Buschas. Pasak jo, automatizuoti traukiniai gali pervežti „iki 30 proc. daugiau keleivių, reikšmingai didina punktualumą ir sutaupo per 30 proc. energijos“.
Nors naujieji traukiniai valdomi skaitmeninėmis technologijomis ir yra visiškai automatizuoti, juose vis tiek bus mašinistai – jie prižiūrės keliones, kai traukiniuose bus keleivių, sakoma kompanijų pareiškime.