Draudimas įsigaliotų nuo 2030-ųjų pradžios. Kad tokia nuostata įsigaliotų didžiojoje Europos dalyje, ją turi aprobuoti ir ES. Tačiau, anot „Forbes“, Vokietijos teisinės normos tradiciškai formuoja ES teisines normas.
„Jei Paryžiaus sutartis dėl globalinio klimato atšilimo būtų vertinama rimtai, nuo 2030-ųjų keliuose neturėtų būti leidžiama važinėti naujiems automobiliams su vidaus degimo varikliais“, – pareiškė Vokietijos Žaliųjų partijos atstovas Oliveris Krischeris.
Rezoliucija ragina ES automobilių gamintojus „peržiūrėti dabartines mokestines normas taip, kad būtų paskatinta nulinių emisijų transporto pramonė.“ Didesnė mokesčių našta už vidaus degimo variklius paskatintų nedelsiant plėsti elektromobilių gamybos apimtis.
Nors tokios nuostatos įteisinimui reikės dar ne vieno teisinio žingsnio, valstybės, kuri yra ketvirta didžiausia valstybė automobilių pramonėje, svaiginantys užmojai yra labai aiški gairė, kokia kryptimi netolimoje ateityje pasuks automobilių industrija.