Federalinės transporto tarnybos (KBA) duomenimis, lapkritį Vokietijoje buvo įregistruota maždaug 198 300 naujų automobilių – 31,7 proc. mažiau nei tą patį mėnesį pernai.
Sumenkę pardavimai susiję su „sumažėjusiomis gamybos apimtimis, nes pasaulinis puslaidininkių trūkumas ribojo Vokietijos automobilių pramonę“, sakoma Vokietijos automobilių gamintojų federacijos VDA pranešime.
VDA duomenimis, lapkritį, palyginti su praėjusiais metais, automobilių gamyba Vokietijoje susitraukė 32 procentais.
2021 metais iki šiol nuo surinkimo linijų nuriedėjo 2,8 mln. automobilių – 12 proc. mažiau nei tuo pačiu laikotarpiu pernai.
Tyrimų centro „Center Automotive Research“ (CAR) vadovas Ferdinandas Dudenhoefferis pareiškė, kad vidaus automobilių rinka tokios prastos padėties neregėjo „nuo Vokietijos susijungimo“ 1990 metais.
Pasak EY automobilių pramonės specialisto Peterio Fusso, po 34,9 proc. pardavimų nuosmukio spalį, automobilių rinka, regis, „stabilizavosi labai žemame lygyje“.
Rinka atsigaus tik „kitais metais“, jei nebus „nepageidaujamų staigmenų, sukelsiančių naują pandemijos šuolį“, pažymėjo P.Fussas.
Priešingai bendrai tendencijai, elektromobilių pardavimas per metus išaugo 39 proc. – lapkritį šių transporto priemonių parduota kiek daugiau nei 40 tūkst. vienetų, o tai atitinka maždaug penktadalį visų naujų automobilių pardavimų Vokietijoje paskutinį rudens mėnesį.