Tiesa, derybos vis dar tęsiasi, tačiau kelios kompanijos, įskaitant „Porsche“, BMW ir „Daimler“ jau mėnesio pradžioje buvo užsiminusios apie streikus, o galinga profsąjunga ruošiasi konfrontacijai.
Nepaisant to, kad ekonomika Vokietijoje atsigauna labai lėtai, galinga profsąjunga reikalauja padidinti darbo užmokestį 6,5 proc.
Vokietijos automobilių gamyklose standartinė darbo savaitė sudaro tik 35 valandas, o darbo sąnaudos yra vienos didžiausių visame pasaulyje, todėl automobilių gamintojai buvo privesti dalį gamybos perkelti į šiaurės Ameriką ir rytų Europą.
Darbdavių asociacija, kuri atstovauja daugelį Vokietijos automobilių gamintojų, pasiūlė profsąjungai per ateinančius 14 mėnesių padidinti atlyginimą 3 proc. Šį pasiūlymą profsąjunga atmetė.