Atnaujintas „Passat“ išsiskiria daline autonominio vairavimo funkcija (2 lygio), nuolat veikiančia interneto sąsaja, platesniu variklių pasirinkimu ir hibridine GTE versija, kuri vien elektra gali įveikti dar didesnį atstumą. Maža to, nuo šiol „Passat“ galioja standartinė 5 metų garantija. Pirmieji automobiliai klientams Lietuvoje bus pristatyti 2019 metų rugsėjo pabaigoje, pradinė automobilio kaina – nuo 25 606 eurų.
„Esame pardavę beveik 9 tūkstančius ankstesnės kartos „Passat B8“ Baltijos šalyse, todėl esame tikri, kad ir atnaujintas modelis bus populiarus. Patobulintas modelis ne tik aprūpintas naujos kartos technologijomis, bet ir yra siūlomas už labai konkurencingą kainą. Tiesą sakant, populiariausias modelis su 1,5 TSI varikliu, išvystančiu 150 arklio galių, automatine DSG pavarų dėže ir atnaujintu interjeru bus pigesnis nei lygiavertis dabartinės kartos automobilis!“, – sako „Volkswagen“ prekės ženklo vadovas Justas Nekrošius.
Atnaujinimas atneša esminius pokyčius į sėkmingiausią pasaulyje vidutinio dydžio automobilį, kurio parduota daugiau nei 30 milijonų vienetų. Patobulintas „Passat“ taps pirmuoju „Volkswagen IQ. DRIVE“ serijos modeliu – naujos pagalbinio vairavimo sistemos, tokios kaip „Travel Assist“, suteikia ne tik kito lygio saugumą kelyje, bet ir leidžia pusiau autonominiu režimu važiuoti iki 210 km/val. greičiu.
„Passat“ bus pirmasis „Volkswagen“ modelis, aprūpintas nauju itin efektyviu 2.0 TDI Evo turbo dyzeliniu varikliu su 110 kW / 150 AG. Keturių cilindrų variklis išskiria gerokai mažiau CO2 nei panašus variklis ankstesnėje versijoje. Atnaujinto „Passat“ 2.0 TDI Evo variklyje yra dviguba katalizatoriaus keitiklio SCR sistema ir dvigubas „AdBlue“ išmetamųjų teršalų ribotuvas. „Passat“ taip pat bus komplektuojamas su trimis benzininiais (TSI) varikliais (110 kW / 150 AG, 140 kW / 190 AG ir 200 kW / 272 AG) ir trimis dyzeliniais (TDI) varikliais (88 kW / 120 AG, 140 kW / 190 AG ir 176 kW / 240 AG). Visi TSI ir TDI varikliai atitinka „Euro 6d-TEMP“ keliamus reikalavimus, be to, kiekviename atnaujintame „Passat“ bus montuojamas dalelių filtras – tiek benzininiuose, tiek dyzeliniuose modeliuose.
Atnaujintas „Passat“ bus pirmasis modelis su jutikliniu vairu, jaučiančiu vairuotojo prisilietimus ir leidžiančiu jais valdyti įvairias funkcijas, pavyzdžiui, pagalbinio vairavimo sistemą „Travel Assist“. Šiame modelyje debiutuoja ir pagalbinė sistema „Emergency Steering Assist“, kuri užtikrina didesnį saugumą staigiai manevruojant ir stabdant.
Automobilį galima užvesti ir telefonu
Žengdama žingsniu toliau, „Volkswagen“ atnaujintam „Passat“ sukūrė unikalų pranašumą: išmanusis telefonas taps papildomu raktu, kuriuo bus galima atrakinti ir užvesti automobilį. Taip pat bus galima saugiai nusiųsti šį mobilųjį raktą savo draugams ar šeimai, kad jie taip pat galėtų juo atrakinti ir užvesti automobilį.
Atnaujintas „Passat“ yra antrasis vokiečių gamintojo modelis po „Touareg“, kuris bus aprūpintas naujaisiais „IQ. LIGHT“ LED matricos priekiniais žibintais. Juos galima rinktis kaip papildomą įrangą. Jie, be kita ko, stebina interaktyviu šviesos valdymu, todėl vairuoti naktį yra dar patogiau ir saugiau. „IQ. LIGHT“ sistema atskirus LED šviesos diodus valdo atsižvelgdama į priekinės kameros signalus, navigacijos sistemos duomenis, GPS signalus, vairavimo kampą ir greitį, o tai padeda vairuotojui bet kokioje situacijoje.
Patobulintame „Passat“ montuojama trečiosios kartos „Modular Infotainment Matrix“ („MIB3“) pramogų sistema su integruota SIM kortele, pridedama prie automobilio ir suteikiančia nuolatinį interneto ryšį. Tai leis naudotis muzikos transliavimo paslaugomis, internetiniu radiju, atnaujinamų internetinių aplikacijų technologijomis, transliuoti internetą kitiems įrenginiams ir naudotis balso komandomis.
Atnaujintasis „Passat“ yra pristatomas su naujų lygių įranga. Klientai Lietuvoje galės rinktis iš „Business“ (vidutinio lygio) ir „Executive“ (aukščiausio lygio) įrangos lygių. Abiem atvejais bus galima pasirinkti „R-Line“ personalizavimą. Be to, bus prekiaujama dviem papildomomis atnaujinto „Passat“ versijomis: hibridiniu „Passat GTE“, kuris galės vien elektra nuvažiuoti iki 55 km (pagal WLTP standartą), ir visais ratais varomu „Passat Alltrack“.
Kita reikšminga motyvacija klientams – standartu tapusi 5 metų garantija, vietoje ankstesnės 3 metų garantijos.