Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Volkswagen e-Golf“ – elektromobilis serijinio „Golf“ kailyje

Apie alternatyviais degalais varomus automobilius žiniasklaidoje publikacijų tikrai netrūksta. Apie hibridinius, elektrinius ar net vandeniliu varomus automobilius informacija žmones pasiekia įvairiais kanalais.
Temos: 1 Volkswagen

Daugelis jau žino apie tokių automobilių naudą – pigesnės kelionės, ekologija, nemokamas automobilio parkavimas, laisvesnis judėjimas užkištomis gatvėmis ir pan. Ne išimtis ir vienas iš „Volkswagen“ elektrinių gaminių „e-Golf“.

Įprastą septintos kartos „golfą“, turintį vidaus degimo variklį, atskirti nuo elektrinio ganėtinai sunku. Išoriškai – vos kelios detalės, padėsiančios suprasti, kad automobilis varomas elektra.

„Volkswagen e-Golf“ turi 115 arklio galių išvystantį elektrinį motorą. Tokios galios užtenka važinėjant mieste. Važiavimo kaina gali smarkiai skirtis nuo gamintojo deklaruojamų 3 eurų 100 kilometrų nuvažiuoti. Jeigu automobilis yra kraunamas naktį arba savaitgalį, kai elektra yra pigesnė, važiavimo kaina krenta kone perpus.

24,2 kWh talpos akumuliatorių įkrauti jums gali nekainuoti nė 3 eurų, jeigu už elektrą mokate kiek daugiau nei 11 centų už kilovatvalandę.

Gamintojo deklaruojamus 180 kilometrų įveikti yra ganėtinai sunku. Man pavyko nuvažiuoti apie 140 km, visą laiką važiuojant su įjungtu radijo grotuvu, kartais važiuojant įsijungus salono šildymą, o kartais išjungiant. Taip pat vengiau dažnai naudoti kitus automobilio energiją eikvojančius įrenginius – galinio stiklo šildymą, tolimąsias automobilio šviesas, sėdynių šildymą.

ER Media Automotive nuotr./„Volkswagen e-Golf“
ER Media Automotive nuotr./„Volkswagen e-Golf“

Tiesa, tik vėliau sužinojau, kad elektromobilių gamintojai pataria naudoti sėdynių šildymą vietoj įprasto, kadangi tai sunaudoja mažiau baterijos. Galbūt būčiau sutaupęs papildomus 10–20 kilometrų.

Vienintelis bent jau kol kas ypač nuviliantis dalykas – greitojo įkrovimo stotelių problema. Priešingai negu, pavyzdžiui, mobiliųjų telefonų gamintojai, automobilių gamintojai nevieningi. Jeigu su tokią pačią jungtį turinčiu laidu, kuriuo pakrovėte „Samsung“ įrenginį, pakrausite ir „LG“, to padaryti nepavyks kalbant apie automobilius.

Vis sparčiau populiarėjanti įkrovimo stotelė prie Operos ir baleto teatro pakraus automobilį „Nissan“ ir daugelį kitų, turinčių „CHAdeMO“ jungtį, tačiau šio „golfo“ pakrauti jums nepavyks: skiriasi jungtys.

Alternatyva – greitojo įkrovimo stotele naudotis dviejose „Volkswagen“ atstovybėse Vilniuje, kurios yra ne itin geografiškai patogiose vietose – dažnai užkištoje kitų automobilių Ukmergės gatvėje arba Savanorių prospekte (prie pat išvažiavimo iš Vilniaus), kuriame taip pat vargiai ką įdomaus nuveiksite laukdami, kol elektromobilis bus įkrautas.

#dash #volkswagen #e-golf #mk7 #15minfoto

A photo posted by Dainius Cubera (@daicub) on

Žinoma, įkrovimo stotelių yra ir daugiau, ne vien Vilniuje, tačiau didžioji dauguma jų – netinkamos „e-Golf“, nebent turite specialius „perėjimus“ iš vienos jungties į kitą, tačiau tai papildomos išlaidos ir papildomi daiktai automobilio bagažinėje.

Tačiau šitaip bus nebeilgai, kadangi nuo 2017 metų visi elektromobiliai Europoje turės „Combo“ jungtį, kuri dabar yra naudojama „Volkswagen“ ir BMW. Visi kiti elektromobiliai, dabar turintys „CHAdeMO“ jungtį, bus pakeisti į „Combo“.

Turbūt visi sutiks, kad elektromobilis yra ypač praktiškas pasirinkimas norintiems sutaupyti, tačiau bent jau kol kas tokiu agregatu naudotis gyvenantiems ne nuosavame name arba bute, neturinčiame požeminio garažo su elektros tiekimu, gana sudėtinga.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos