„Volkswagen ID.4“ turi 52-77 kWh bateriją. Ir taip, ilgesnėse kelionėse ji tikrai praverčia. Tiesą sakant, tikriausiai yra ID.4 savininkų, kurie norėtų, kad jų elektromobiliai turėtų bent dvigubai didesnes baterijas. Tačiau į tolimas keliones dauguma mūsų leidžiasi retai, todėl galėtume savo elektromobilių baterijas išnaudoti ir nekeliaudami.
Elektromobiliai – tai talpūs energijos rezervuarai. Ir ne šiaip kokie – jie yra mobilūs. Būtų gerai, jei juos galėtume panaudoti ištikus bėdai. Pavyzdžiui, kai nutrūksta elektros tiekimas. Dar būtų gerai, kad taip namo galėtume parsivežti švarios ar labai pigios energijos.
„Volkswagen“ būtent tokią galimybę ir suteiks savo elektromobiliams – nuo kitų metų visi markės elektriniai automobiliai turės dvipusio krovimo technologiją. „Volkswagen“ elektromobilis galės paskolinti energijos namams, laivams ar kitiems elektromobiliams. Tikriausiai įsivaizduojate, kokia naudinga bus ši funkcija – ID.4 galės vykti gelbėti kažkur kelyje išsikrovusio ID.3. Elektromobiliai galės tempti namelius ant ratų ir tiekti jiems energiją. Elektrinius laivus perkantys žmonės galės juos įkrauti tiesiai iš savo elektromobilių (aišku, tai reikės daryti saugiai).
Elektros tinklus administruojančios kompanijos taip pat džiaugsis šiomis galimybėmis. Jau seniai kalbama apie tai, kad elektromobilių baterijos galėtų padėti subalansuoti elektros tiekimą, kai to reikia. Atsinaujinančių šaltinių energija galėtų būti kaupiama tuo metu nenaudojamuose elektromobiliuose, o tada būtų grąžinta į tinklą. Aišku, elektromobilių savininkams už tai būtų kompensuojama.
„Volkswagen“ kitais metais galėtų pagaminti apie 300 tūkstančių tokią galimybę turinčių elektromobilių. Ir jie galėtų būti naudingi ir savo savininkams, ir elektros tinklams. Aišku, tai nėra „Volkswagen“ išradimas, bet gerai, kad vis daugiau gamintojų galvoja apie šią galimybę.