Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Volkswagen“ gali aplenkti „Toyota“ ir „General Motors“

Visa „Volkswagen“ grupė pastaruoju metu įnirtingai skelbė žinią, kad 2018 metais būtent šis vokiečių automobilių gamintojas bus numeris vienas pasaulyje pagal parduodamus automobilius. 2010-aisiais jie buvo treti – po „Toyota“ ir „General Motors“.
„Volkswagen Amarok“
„Volkswagen Amarok“ / Gamintojo nuotr.

Tačiau šventė į vokiečių kiemą, anot „Bloomberg“, ateis greičiau, o galbūt net ir šiemet. „Audi“, „Lamborghini“, „Škoda“, „Bugatti“, „Bentley“ ir SEAT po savu sparnu priglaudusi VW grupė, anot vienos didžiausių pasaulio finansinių žinių televizijos, šiemet parduos 8,1 mln. automobilių.

„Toyota“ tuo tarpu po kovo mėnesį Japonijoje siautusio cunamio turėtų parduoti 7,27 mln. automobilių – tai būtų kone 15 proc. kritimas, lyginant su praėjusiais metais, kai naujų „Toyota“, „Lexus“, „Scion“ ir „Daihatsu“ į gatves išriedėjo 8,42 mln.

„General Motors“, prognozuojama, pasieks maždaug 7,55 mln. parduotų automobilių per metus.

„Bloomberg“ teigia, kad pagrindinė „Volkswagen“ sėkmės priežastis – stiprus ir efektyvus įsiveržimas į tarsi dangoraižiai Dubajuje augančią Kinijos rinką, kurioje 2011-aisiais turėtų būti pasiektas 20 proc. šuolis.

Kitoje stipriai augančioje rinkoje – Indijoje – „Volkswagen“ grupės parduodamų automobilių kiekis šiuo metu, lyginant su praėjusiais metais, yra didesnis net 50 proc.

Tačiau yra ir kita medalio pusė: Thetruthaboutcars.com teigia, kad „Bloomberg“ specialistams vertėtų pasimokyti matematikos – anot jų, 2011-aisiais pirmąją vietą pagal naujų automobilių pardavimus neabejotinai užims „General Motors“ (9,16 mln.), „Volkswagen“ liks antri (8,29 mln.), treti – „Toyota“ (7,79 mln.).

Pirmojo pusmečio rezultatai kol kas artimesni pastarajam šaltiniui – GM pardavimai pirmus šešis 2011-ųjų mėnesius siekė 4,53 mln. automobilių, „Volkswagen“ – 4,13 mln., „Toyota“ – 3,7 mln.

Tad kuo tikėti? Ar patyrusių finansų ekspertų skaičiavimais, ar tinklalapiu apie automobilius? Teks laukti oficialių gamintojų pranešimų – nors ir jie kartais nėra visiškai tikslūs.

Bet kokiu atveju, „Toyota“ dominavimas bent vieneriems metams bus sustabdytas, tad kova kitąmet tarp keturių didžiųjų koncernų (GM, „Volkswagen“, „Toyota“, „Renault-Nissan“) turėtų būti dar įnirtingesnė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?