Kol dėl šito ginčijamasi, tiksliai žinoma, kad „VW Tarok“ dalinasi MQB baze su krosoveriu „Tiguan Allspace“.
„Tarok“ koncepcinis modelis jau buvo demonstruojamas Niujorko ir Frankfurto automobilių parodose. Pasigrožėkite:
Pikapo ilgis bus 4910 mm, plotis – 1830 mm, aukštis – 1670 mm, ratų bazė – 2990 mm. Taip pat jis gaus 1206 mm ilgio, 1090 mm pločio ir 600 mm ilgio krovininę platformą, kurioje galės gabenti iki 1000 kg svorio krovinius, rašo trucker.
Gamintojas žada, kad serijinė versija bus pritaikyta ir ilgesnių krovinių gabenimui – galinė kabinos sienelė nusilenks į saloną, taip pailgindama krovai skirtą plotą. Jeigu šie planai taps realybe, krovinių skyriaus ilgis padidės iki 1861 mm.
Apie technines „Tarok“ charakteristikas informacijos kol kas trūksta. Projektinis modelis turėjo gauti 150 AG 1,4 l turbininį dyzelinį variklį, visų keturių varančių ratų sistemą 4Motion ir 6 pavarų APD. Serijinis modelis gali pasirodyti su tokių pačių rodiklių tik 2,0 l varikliu bei gauti tik priekinius varančius ratus ir MPD.
Spėjama, kad jis bus surenkamas Brazilijoje arba Argentinoje. Visuomenei serijinis ( o nebe koncepcinis) modelis gali būti pristatytas jau šių metų lapkritį San Paulo automobilių parodoje, o salonuose pasirodyti kitų metų pradžioje.