„Volkswagen ID.3“ prieš metus buvo visai naujas automobilis. Tarsi naujai atgimęs elektrinis „Golf“ su visiškai kitokiomis technologijomis ir planais. Tai – modernus kompaktiškas elektromobilis, „Volkswagen“ žingsnis į naują automobilizmo erą. Ir daugybei žmonių tai bus pirmasis elektromobilis.
„Battery Life“ ką tik išleido filmuką apie tai, kaip per metus paseno kanalo kūrėjų ID.3 su 62 kWh baterija (naudinga talpa – 58 kWh). Per metus šis elektromobilis nuvažiavo 22,6 tūkstančius kilometrų. Tikriausiai tai yra daugiau nei nuvažiuoja vidutinis tokio dydžio automobilis, bet tai tikrai nėra rekordiškai didelė rida metams. Tiesa, pirmuosius 15 tūkstančių kilometrų šis ID.3 per pirmuosius 3 mėnesius, o tai jau yra šis tas.
Minėtas ID.3 pirmuosius tris mėnesius buvo įkraunamas 100 kW stotelėse, vėliau – 11 kW stotelėje namie. Greitojo įkrovimo stotelėse šis „Volkswagen ID.3“ gėrė iki soties (iki 100 proc.), namuose – iki 80 proc. Pasitaikydavo atvejų, kai elektromobilio baterijos likutis buvo mažiau nei 10 proc.
„Volkswagen“ žadėjo, kad tarp įkrovimų ID.3 įveiks apie 420 km. Ir „Battery Life“ reguliariai atliko bandymus, kad išsiaiškintų, kaip greitai sensta ID.3 baterija.
2020-ųjų rugsėjį važiuodamas 90 km/val. greičiu ID.3 kompiuteris žadėjo 456 km. Šį mėnesį tas pats automobilis nežadėjo nuvažiuoti toliau nei 444,5 km. Skirtumas – 2,5 proc, bet šiemet sąlygos buvo geresnės. „Battery Life“ atkreipė dėmesį į žadamas sąnaudas ir kitus duomenis, ir apskaičiavo, kad 2020-aisiais baterijos talpa pasak elektromobilio kompiuterio buvo 58,8 kWh. Šiemet – 54,4 kWh. Skirtumas – 7,5 proc.
Netekti 7,5 proc. baterijos talpos per pirmuosius metus yra daug. Tiesa, reikia pažymėti, kad jaunos baterijos sensta greičiausiai. Bet kuriuo atveju, tokie talpos praradimai yra jaučiami ir kelia nerimą naudotų automobilių pirkėjams.