Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Volkswagen ID.4“ sulaukia ir kritikos – kas užkliuvo amerikiečiams?

„Volkswagen ID.4“ yra visai naujas elektrinis krosoveris, vienas iš svarbiausių naujų „Volkswagen“ modelių. Su šiuo automobiliu „Volkswagen“ ruošiasi užkariauti JAV ir pasiimti bent keletą apie „Tesla Model Y“ galvojančių pirkėjų. Bet pirmieji apžvalgininkų įspūdžiai nėra tik teigiami.
Elektromobilis Volkswagen ID.4
Elektromobilis Volkswagen ID.4 / Volkswagen nuotr.

„Consumer Reports“ žurnalistai apie pirmuosius savo įspūdžius papasakojo tinklalaidėje „Talking Cars“. Visų pirma, jiems nepatiko vangi ID.4 akceleracija - 8,5 sekundės iki 100 km/val. nėra labai ilgai, bet automobilis neskuba reaguoti į pedalų paspaudimus. Nors apžvalgininkams patiko ID.4 išvaizda ir praktiškumas, jie pastebi, kad „Mustang Mach-E“ gatvėse sulaukia daugiau žvilgsnių, nes pasižymi drąsesniu dizainu.

Daug ID.4 problemų yra salone. Taip, jis yra erdvus ir praktiškas, bet jungikliai nėra intuityviai aiškūs ar labai patogūs. Pavyzdžiui, jutiminiai mygtukai ant vairo suveikia ne visada, yra lėti ir verčia nukreipti akis nuo kelio, kad juos būtų galima naudoti tiksliai. Langų atidarymo mygtukai taip pat yra kiek keisti - priekiniai ir galiniai langai naudoja tuos pačius mygtukus, bet jų funkcija yra perjungiama dar vieno jutiminio mygtuko pagalba. Galiausiai, net ir pavaros pasirinkimo rankenėlė (leidžianti pasirinkti važiavimo kryptį ar parkavimo padėtį) sulaukė kritikos, nes yra visiškai paslėpta už vairo.

„Consumer Reports“ žurnalistai dar nebuvo išbandę „Volkswagen“ sukurto įkrovimo stotelių tinklo „Electrify America“. Tačiau jį išbandė „Engineering Explained“ kanalo kūrėjas, kuris pastebėjo, kad ID.4 čia nesijaučia gerai. Įkrovimo pradžia reikalauja per daug žingsnių, kurie gali atbaidyti naujus elektromobilių vairuotojus. Apžvalgininkas taip pat skundėsi tais jungikliais salone, kurie tiesiog nėra labai patogūs.

Įdomu ir tai, kad ID.4 navigacija sunkiai aptinka greičiausias įkrovimo stoteles. Net ir „Volkswagen“ sukurtas „Electrify America“ tinklas ne visada pasirodo ID.4 ekrane. Be to, navigacijos sistema siūlo ne pačius logiškiausius įkrovimo stotelių pasirinkimus.

Daug šių problemų galima išspręsti programinės įrangos atnaujinimais. Tačiau kai kurios bėdos, ypač susijusios su ergonomika, išliks. ID.4 yra šeimoms skirtas automobilis, o tokie trūkumai gali atbaidyti žmones, kurie tik dabar sėda į elektromobilius ir dar nėra visiškai jais užtikrinti.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?